New in: Bracelets

Vandaag een artikeltje met een paar armbandjes die ik nieuw heb gekocht. Daarbij zitten de armbandjes die je hierboven ziet en nog wat andere armbandjes. Klik snel verder om te zien welke armbandjes ik nog meer heb gekocht! Ik heb de sieraden in dit artikel allemaal gekocht bij Beadle een klein winkeltje met allerlei sieraden en kralen, ze hebben ook een webshop: http://www.beadle.nl.

Dit zijn de drie armbandjes die ik als eerste heb gekocht. Een armbandje met een pijltje eraan, een snorretje en het infinite teken. Ik kwam eigenlijk alleen voor het armbandje met het infinty teken. Maar ik zag gelijk ook dat ze dit armbandje met een snor hadden en later zag ik ook nog het pijltje. Ik kon ze alle drie niet laten liggen.

Ik kwam dus eigenlijk als eerste voor het armbandje met het infinity teken. Ik wist dat ze dit armbandje verkochten en ik vind dit heel mooi. In het Nederlands betekent infinity ‘oneindigheid’. Dit is het teken voor oneindigheid. Het is eigenlijk een soort 8. En zoals je ziet het blijft oneindig door gaan.


En toen zag ik dit armbandje er naast hangen. Ik als snorren verslaafde moest ook dit armbandje hebben. Ik vond het gewoon zo’n schattig armbandje met een klein snorretje eraan.

En als laatste zag ik dit pijltje. In eerste instantie denk je misschien ‘huh, waarom een pijl?’ maar er zit een soort betekenis achter, tenminste die zag ik erachter. Op Tumblr had ik namelijk een plaatje gezien van precies zo’n zelfde pijl met daaronder deze tekst: “An arrow can only be shot by pulling it backward. When life is dragging you back with difficulties, it means it’s going to launch you into something great. So just focus, and keep aiming.” Best een mooie betekenis toch? Ik vond het in ieder geval erg mooi.

Deze armbandjes verkochten ze in het rosé goud, goud en zilver. Deze armbandjes waren per stuk €5,00.

Omdat ik nog een cadeaubon had, heb ik ook nog andere armbandjes gekocht van het merk Biba. Dit zijn wat duurdere armbandjes maar het zijn wel mooie armbandjes met aparte kleuren. Ik heb al vrij veel roze armbandjes maar ik heb eigenlijk meer blauwe kleren. Daarom heb ik dit keer blauwige armbandjes gekocht.

Ik vond deze kleurtjes heel er leuk. Het is een soort licht blauwe turquoise kleur. Dit zijn kleurtjes die ik heel erg mooi vind! Ik heb een wit armbandje met twee roosjes (€6,99), een armbandje met turquoise kraaltjes (€4,99) en een armbandje met wit en zwarte kraaltjes die in elkaar over lopen (€4,99).

Omdat ik nog wat geld over had op mijn cadeaubonnen heb ik nog twee setjes met kralen gekocht (€1,49). Verder kocht ik daarbij nog kleine kralen zodat ik zelf nog armbandjes kon maken.

Ik ben heel erg blij met al deze armbandjes en ik vind ze heel schattig! Ik vind de zilveren armbandjes ook heel subtiel doordat ze zo dun en fijn zijn.

Ik ben heel blij met deze armbandjes, wat vinden jullie er van?

4 gedachtes over “New in: Bracelets

  1. Wat een mooie sieraden! Ik vind vooral de eerste drie armbandjes heel mooi. Ik hou wel van dat subtiele effect. En er zit inderdaad een hele mooie betekenis achter die pijl! En heb je ook tumblr? Hoe heet je blog? :)

Geef een reactie

