Filmpje: 50 Things about me tag

Vandaag weer een filmpje! Het is alweer een tijdje geleden dat ik een filmpje online heb geplaatst en vandaag heb ik een tag voor jullie. Ik snap niet waarom mijn filmpje niet in hd kwaliteit kan worden afgespeeld terwijl dat normaal wel kan maar dat zal ik bij het volgende filmpje proberen op te lossen!

5 gedachtes over “Filmpje: 50 Things about me tag

  1. Hee ik wilde je even zeggen dat ik vind dat je maar weinig abonnees hebt terwijl je filmpjes ontzettend leuk zijn! Ik had je overigens wel ouder geschat dan zestien, ik weet niet waarom. Wat doe je voor school als ik vragen mag? Je verdient echt veel meer abonnees :) Liefs

      • Ohh oke, gelukkig, komt vast wel goed met je school, nog even hard er tegen aan laatste periode he! Ik had het al gezien bij over mij, jij bent zo’n 8 maanden ouder dan mij terwijl ik je echt ouder had ingeschat. Ik doe havo vier en profiel cm.

Geef een reactie

