Natural ooglook Catrice ultimate nude palette

Vandaag heb ik weer eens een ooglook voor jullie. Het is alweer een tijdje geleden dat ik een ooglook online heb gezet. Vandaag heb ik een ooglook die er vrij natuurlijk uit ziet. Ik heb deze ooglook gemaakt met het catrice ultimate nude palette. Hierover verschijnt binnenkort nog een review op mijn site. En krijgen jullie ook een beetje een summer-feeling door bovenstaande foto? Ik hoop het wel want af en toe lijkt het er toch op dat de zomer zich langzaam aan toch af en toe laat zien.

Voor deze ooglook heb ik de volgende producten gebruikt:
– Eyeshadow base; Hema
– Maybelline the falsies;  Maybelline
– Eyeliner pen; Essence
– Drie verschillende kwasten; Hema
– Absolute Nude eyeshadow palette; Catrice

Je kan natuurlijk ook andere bruine oogschaduw kleuren gebruiken.

Hierboven de oogschaduw kleuren met cijfertjes. In de verschillende stappen noem ik de nummers erbij van de kleuren die ik steeds gebruik.

Als eerste breng je een oogschaduw basis aan. Ik gebruik er een van de Hema. Voor deze tutorial heb ik alleen even mijn eyeliner weg gehaald, mijn mascara zit er nog op.

Als eerste breng je kleur 1 aan. Breng deze aan in je binnenste ooghoek en blend de kleur een klein beetje door naar je waterlijn toe. Blend hem ook een beetje door naar je bewegende ooglid. Deze kleur breng je ook aan als highlighter op je wenkbrauwbot.

Breng nu kleur 3 aan over je hele bewegende ooglid en breng een beetje van de donkerste kleur 2 aan in je arcadeboog.

Breng nu wat meer van de donkerste kleur 2 aan in je arcadeboog. Breng op je bewegende ooglid kleur 3 en 4 aan door elkaar. Blend alles zo goed mogelijk.

Breng nu nog wat eyeliner aan. Ik vond het wel mooi om een winged eyeliner te maken. Op deze foto zie je ook goed dat er in de arcadeboog een donkerdere kelur zit. Breng tot slot nog wat donkere oogschaduw aan onder je onderste ooglid en wat mascara en je bent klaar!

Deze ooglook is niet zo opvallend en is dus prima om overdag te dragen! Met het palletje kan je eventueel ook nog lichtere kleuren gebruiken als je het echt heel erg natuurlijk wil hebben.

En dit was de natural ooglook! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen, binnenkort komt er ook nog een review online het oogschaduw palette.

Een gedachte over “Natural ooglook Catrice ultimate nude palette

Geef een reactie

