My life; What’s happening? #2

Omdat ik af en toe toch te weinig tijd heb om een heel artikel met foto’s en alles erop en eraan te maken heb ik besloten om af en toe ook eens een soort mini dagboekje te maken. Een kort artikeltje waarin ik vertel waar ik op dit moment mee bezig ben, wat er allemaal is gebeurd en nog veel meer. Ik ga dit niet om een bepaalde tijd doen, ik ga gewoon af en toe wat schrijven als ik daar zin in heb! Zie het maar als een soort ‘wat gebeurt er in het leven van Jasmijn’ column! Ik heb zo’n idee dat dit vooral ‘ik heb het zo druk met school’ artikeltjes worden, maar ik zal proberen om er wat interessantere dingen tussen te zetten! Vandaag nummer 2! Lees snel verder.

Als eerste: heel erg bedankt voor de leuke reacties en mailtjes de laatste tijd! Ik krijg de laatste tijd veel leuke en lieve reacties op artikels, filmpjes en ook in mailtjes. Ik wil jullie daar graag voor bedanken omdat ik dat heel erg leuk vind om te lezen. En ik probeer ook zo veel mogelijk terug te reageren, dus als jullie nog vragen hebben of opmerkingen mogen jullie dat altijd hieronder in de comments zetten of mailen naar: jasmijnbeauty@hotmail.com

En dan het minder leuke: schoool. Zoals altijd. Leraren zeggen altijd dat wij als leerlingen zo goed mogelijk moeten plannen maar wat doen de leraren? Juist ja, ze besluiten om alles nog even snel in de weken vóór de zomervakantie te plannen. Heel erg fijn, want ik had het toch nog niet zo druk *kuch kuch*. Maar goed, ik heb over 1,5 week repetitieweek en ik daar heb ik nog veel te doen dus het is waarschijnlijk wat rustiger op mijn blog de komende tijd.

Maaaaar: de zomervakantie is ook in zicht! En dat betekent meer tijd om aan mijn blog te werken en filmpjes te maken. En ik ga 19 dagen op vakantie naar Noorwegen yeah! Ik kan echt niet wachten, ik vertrek al vrij vroeg in de vakantie en ik heb er heel erg veel zin in. En ik ga ook heel erg veel foto’s maken met mijn camera en misschien ook af en toe wat filmen. Ik ga een heleboel leuke dingen doen en ik hoop dat het mooi weer is. Op dit moment is het er warmer dan in Spanje en Frankrijk dus ik hoop dat dat nog zo is over een paar weken, dat zou echt heel fijn zijn! Ik zal ook proberen zoveel mogelijk vooruit te schrijven zodat jullie nog wel wat te lezen hebben op mijn blog.

Dit hierboven is de Preikestolen (de preekstoel) en hier sta ik zo meteen straks ook op als het goed is (of liggen want ik weet niet zeker of ik er durf te staan omdat het zo hoog is haha).

Nou en dat is zo’n beetje alles op dit moment, ik hoop dat jullie het weer leuk vonden om te lezen. Tot de volgende my life: what’s happening!

Een gedachte over “My life; What’s happening? #2

Geef een reactie

