Maak jouw eigen Stylight moodboard

Kennen jullie de site Stylight al? Stylight is een online fashion community waar je fashion moodboards kunt maken met jouw eigen outfitfoto’s, video’s, muziek, quotes en nog veel meer. Je kan je board helemaal naar jouw eigen stijl maken en het is erg leuk om te doen. De site is een beetje te vergelijken met bijvoorbeeld polyvore of weheartit maar toch is het ook weer heel anders omdat je echt je eigen draai aan je moodboard kan geven.

Het duurde even voor ik precies door had hoe je verschillende dingen aan je board toe kan voegen maar uiteindelijk is het eigenlijk best makkelijk en heel leuk om te doen. Je kan je eigen foto’s en video’s toevoegen maar je kan ook bijvoorbeeld uit allerlei items van de website kiezen. Ik denk dat ik deze manier vaker ga gebruiken om bijvoorbeeld een board in een bepaald thema te maken. Dit is trouwens mijn board: klik hier voor mijn board!

Ik kreeg ook nog een leuk gevulde goodiebag omdat ik een board heb gemaakt, hieronder kan je zien wat er in zat:

Als eerste zat het al erg leuk verpakt, in een paars pakketje met daarop een sticker. Ik vind het sowieso altijd al een pluspunt als pakketjes leuk zijn ingepakt.

En dit zat er in de goodiebag. Een armbandje een ketting en een canvas tas. Jullie kennen dit soort tassen vast wel, met van die teksten erop. Heel erg leuk!

Ik vind stylight een erg leuke site en ik denk dat ik zeker meer boards ga maken!

5 gedachtes over “Maak jouw eigen Stylight moodboard

    • Ik weet niet zeker of het de bedoeling is dat iedereen zijn board op kan sturen, maar je kan het dan denk ik naar hun email adres sturen, ik denk dat dat op de site ergens staat.

    • Ik weet niet of het de bedoeling is dat iedereen een goodiebag kan aanvragen, ik heb hier zelf een mailtje over gekregen dus ik weet niet hoe je zelf een goodiebag kan krijgen. Hiervoor zou je zelf even op de site moeten kijken.

Geef een reactie

