Twit & Instagram pics @Jasmijnbeauty #3

Vandaag alweer nummer #3! Ik heb weer aardig wat foto’s voor jullie verzameld. Ik vind het altijd erg leuk om artikeltjes met instagram en / of twitter foto’s te zien. En omdat ik zelf ook best veel foto’s maak met mijn mobiel leek het me wel leuk om zelf ook eens zo’n artikel te maken. Jullie kunnen mij volgen op instagram: @Jasmijnos en op twitter: @jasmijnbeauty.

Ik begin bij de oudste foto’s en ik ga verder naar de nieuwere.

Mijn hond begint altijd mee te joelen zodra het luchtalarm gaat haha!

Alweer een hele tijd geleden, mijn moederdag cadeautje! Het was een heel gedoe om het te maken maar dat vind ik altijd heel erg leuk!

Appeltaaart! I love appeltaart! Echt als er een taart is die ik heel erg lekker vind dan is het appeltaart.

Mijn andere deel van mijn moederdag cadeautje, hier staat een diy van online op mijn blog.

 

Armbandjes met een pijltje en het infinite teken, ik hou altijd van dit soort dunne zilveren armbandjes met een bedeltje eraan.

Scottie <3

Naar school draag ik vaak een vlecht en ik probeer af en toe weer eens wat anders, hier komt binnenkort een filmpje van online.

Mijn vogeltje Snowy.

Toen ik pas naar de kapper ging heb ik best een stukje van mijn punten af laten knippen voor mijn doen. Ik vind het altijd best eng om er weer een stukje af te knippen, maar mijn haar groeit toch erg snel.

En daar is Snowy weer (:

Buiten in de tuin met Scottie, en natuurlijk zijn geliefde balletje.

Alweer een foto van mijn hond, haha! Altijd als ik bij hem ga zitten op de grond legt hij zijn pootje op mijn been of arm.

Buiten in de tuin een beetje schrijven, ik schrijf soms verhalen en meestal doe ik dit in een word bestandje maar soms vind ik het fijner om het gewoon op papier te schrijven.

Even een simpele nail-art tussen mijn huiswerk door gemaakt.

Ik heb voor de vakantie alvast twee nieuwe boeken gekocht waar ik veel over hoorde. ‘Verwelken’ en ‘Inwijding’ het zijn boeken die in de toekomst af spelen, op de een of andere manier vind ik dat soort boeken de laatste tijd wel leuk. Denk bijvoorbeeld een beetje aan de Honger spelen etc. Ik heb mijn moeder wel gevraagd of ze de  boeken wilde verstoppen zodat ik ze echt pas kan lezen als ik op vakantie ga en heel lang in de auto moet zitten. Ik lees namelijk heel erg snel (lees: zo’n boek heb ik als ik wil binnen een dag of twee uit, oops).

En… de repetitieweek is weer begonnen. Hij duurt tot en met woensdag dus ik zit voorlopig nog wel even met mijn neus in de boeken. Maar zoals de quote zegt: nothing worth having comes easy. En dat is helemaal waar.

Mijn haar nadat ik het kokosmasker had uitgeprobeerd. Mooi glanzend en super zacht! Een artikel hierover staat al op mijn blog.

Sinds kort zit er hier in de stad een food company  met frozen yoghurt. I loveee it! Vooral met bosbessen en aardbeien, yum!

Ik ben een beetje verslaafd aan overlays en picsart. Met picsart kan je dit soort overlays toevoegen in je foto. Ik vind het echt super leuk.

Op zaterdag moet ik altijd om half zeven opstaan om te gaan werken, best vroeg voor een zaterdag maar de lucht is ’s ochtends wel altijd erg mooi!

En als laatste nog een keer mijn vogeltje Snowy met weer een overlay!

Tot de volgende instagram & twitpic post!

 

 

Geef een reactie

