Shoplog; Dior, agenda en nog meer!

Yes! Ik heb sinds vandaag vakantie! Nog niet officieel maar de repetitieweek is sinds vandaag voorbij en ik moet alleen nog mijn boeken inleveren, rapport ophalen maar eigenlijk heb ik nu gewoon al vakantie! Na mijn laatste twee repetities ben ik samen met mijn vriendin even naar de stad geweest. Hieronder ga ik jullie laten zien wat ik allemaal heb gekocht!

Als eerste zal ik maar gelijk beginnen met datgene waar ik het blijste mee ben. Ik heb eindelijk dit prachtige parfum flesje gekocht! Miss Dior Eau de Toilette. Er was op dit moment een korting bij DA, ik weet niet zeker of dit bij alle DA’s is, maar ik denk het wel. Er zat 25% korting op en ik had nog een cadeaubon daardoor was hij nu 40 euro in plaats van 71,90. Ik heb 50 ml. Ik ga hier later nog een apart artikel over schrijven!

Wauw! Ik hou zo erg van het flesje, en natuurlijk ook van de geur zelf!

Daarna heb ik ook nog dit toilettasje gekocht. Ik heb dit toilettasje gekocht bij de Xenos voor €3,99. Het is best een grote toilettas, dat vind ik handig om alles bij elkaar te doen als ik straks op vakantie ga. En ik vond het patroontje en de print ook erg leuk met de vogeltjes en de bloemetjes!

Het is misschien een beetje vroeg maar ik heb alvast mijn agenda voor volgend jaar gekocht. Ik vond dat er dit jaar erg veel leuke agenda’s waren maar toen ik de agenda van Pip zag wist ik gelijk dat ik deze wilde. Ik vind hem echt heel erg leuk!

Er staat een ballerina op de voorkant, deze agenda is echt voor mij voorbestemd haha! Deze agenda kost €16,95. Best duur voor een agenda maar ik vind het altijd erg leuk om agenda’s uit te zoeken en je doet er toch een heel jaar mee.

En natuurlijk kan ik niet naar de stad gaan zonder nagellak te kopen. Ik heb deze kleur van de zomercollectie van Essie gekocht. Het is een lichtblauwe kleur met hele kleine glittertjes erin. Ook heb ik  nog een eyeliner pen gekocht van essence, deze gebruik ik altijd.

Ook heb ik nog deze twee shirtjes gekocht bij de Vero Moda. Ze waren afgeprijsd naar €12,50.

Het linkse shirtje heeft een printje met rozen en is aan de achterkant van kant. Het shirtje recht is van een luchtige stof met op de schouders kraaltjes en pareltjes.

En als laatste nog dit simpele fotolijstje en plakband. Haha, lekker doelloos maar dat waren een paar dingetjes die ik nog nodig had.

Verder heb ik nog wat eten gekocht omdat ik morgen met school naar Bobbejaanland in België ga, lekker ouderwets snoep scheppen bij het Kruidvat! (: Ik ben hulpmentor bij een eerste klas met mijn vriendin en alhoewel ik eigenlijk niets heb hoeven doen mogen we wel mee naar Bobbejaanland, daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!

Dat het nu vakantie is voor mij betekend vooral dat ik veel ga proberen in te plannen voor de 2,5 weken dat ik op vakantie ben. Maar ik zal ook proberen daarvoor zoveel mogelijk online te zetten!

Ik hoop dat jullie deze shoplog leuk vonden!

2 gedachtes over “Shoplog; Dior, agenda en nog meer!

Geef een reactie

