Review: Essie Rock the boat

Vandaag een nagellak uit de nieuwe zomercollectie van 2013 van Essie: de Naughty nautical collectie. Ik zag deze collectie en was gelijk best enthousiast over een kleurtje: Rock the Boat. De rest vond ik een klein beetje tegen vallen. Ik heb Rock the boat gekocht en vandaag laat ik jullie de swatches zien.

Ik vind de namen van Essie altijd erg leuk, dit keer ook weer: rock the boat. Het flesje is zoals altijd weer gewoon hetzelfde. Alleen op dit flesje zitten er doorzichtige letters en witte letters. Meestal zit er maar een van de twee op een flesje.

Dit is de nagellak met een laagje. Hij dekt al redelijk goed maar op sommige plekjes net niet helemaal.

En dit is de nagellak met twee laagjes. De kleur komt veel beter uit en hij dekt goed met twee laagjes. En zoals altijd bij Essie nagellak droogt hij snel en mooi op. Ik ga in dit artikel niet teveel uitweiden over Essie nagellak want daar heb ik al vaker over geschreven en daar ga ik binnenkort nog een apart artikel over maken.

Ik vind de kleur echt heel erg mooi. Het is een beetje een koel blauwe kleur, die ook een klein beetje naar lila neigt. In de nagellak zitten hele kleine glittertjes. Dit had van mij niet per se gehoeven. Maar de glittertjes vallen bijna niet op.

Op de bovenste foto zie je de glittertjes bijna niet, het zijn echt hele subtiele glittertjes. Ik ben blij met dit mooie pastel kleurtje, een echt zomers kleurtje!

Essie Rock The Boat €10,00

Een gedachte over “Review: Essie Rock the boat

Geef een reactie

