Mijn favorieten youtubers op dit moment

Ik ben gék op Youtube. Ik ben op heel veel Youtube accounts geabonneerd, ik kijk vaak op Youtube en ik heb zelf natuurlijk ook een Youtube account waarop ik af en toe filmpjes upload. Ik ben heel blij dat Youtube ooit bedacht is want ik zou niet meer zonder kunnen. Er zijn natuurlijk youtubers waarbij ik echt zit te wachten op een nieuw filmpje en waarbij ik heel blij ben als er weer een nieuw filmpje van hen in mijn abonnementenbox verschijnt. Vandaag ga ik jullie mijn favorieten Youtubers van het moment laten zien.

Als eerste zal ik beginnen met de beauty/mode youtubers en daarna zal ik de vlog youtubers doen:

Als eerste, jullie kennen haar denk ik allemaal wel, Mascha van Beautygloss. Niet alleen vind ik haar site erg goed ik vind haar filmpjes ook erg leuk. Ik vind niet al haar filmpjes even leuk maar meer dan de helft zeker wel. Ik ben al erg lang op haar geabonneerd en ik vind dat ze vaak met verrassende nieuwe ideetjes komt.

Vera van Veracamilla vind ik ook erg leuk en ze komt ook erg spontaan over. Vera volg ik ook al erg lang! Ik vind het wel jammer dat er zo vaak kritiek komt op Vera want ze is een hele leuke Youtuber. Als je wat comments leest, die ze soms ook bewust uitzet, zie je wel weer hoe gemeen sommige mensen via internet kunnen zijn. Dat vind ik altijd jammer.

Dit is Megan van Meganheartsmakeup. Een van de wenige Amerikaanse beautyguru’s die ik volg. Ik volg haar al heel erg lang. Ik heb periodes waarin ik haar filmpjes eigenlijk niet meer zo vaak maar ook periodes waarin ik weer wel al haar filmpjes kijk. Megan maakt niet alleen beauty en fashion filmpjes, maar ook filmpjes waarin ze bijvoorbeeld adviezen en dat soort dingen geeft. Het lijkt me ook een erg aardig meisje in het echt, ik vind haar qua gedrag ook ouder lijken dan ze eigenlijk is.

Als derde Beautycrush. Beautycrush volg ik nog niet zo lang en ik kijk ook niet al haar filmpjes. Ik kijk bijvoorbeeld niet vaak favourite products of june filmpjes of dat soort filmpjes. Maar die kijk ik ook niet vaak bij andere Youtubers. De rest van haar filmpjes vind ik wel erg leuk en ze komt ook erg spontaan over. En bovendien hou ik echt van haar Britse accent!

De volgende youtuber is weer een Nederlandse. Dit is Diana van D is for Dazzle. Ik volg haar ook al best lang en ik blijf haar filmpjes leuk vinden. Dit is zo’n youtuber waarbij ik altijd blij word als er weer een nieuw filmpje bij mijn abonnementen staat. Ik vind dat ze hele leuke filmpjes maakt en haar filmpjes zijn ook echt in een stijl waar ik van hou. Een hele leuke youtuber!

Ik wist eigenlijk niet zeker of ik dit kanaal onder beauty of vlogs moest zetten maar ik heb het toch maar onder beauty gezet. Dit is Zoey met haar kanaal Zoella. Ik volg een groepje Britse youtubers die in het echt ook met elkaar bevriend zijn en ook wel eens filmpjes met elkaar maken Zoella is ook een van die Britse youtubers. Ze maakt hele vrolijke en spontane filmpjes en daar hou ik van!

Dan nu de andere Youtube accounts:

Ik hou echt totaal niet van koken en ik kan het ook niet, maar toch vind ik het wel heel leuk om naar kook filmpjes te kijken. Ik heb geen idee waarom maar ik vind het leuk. Mascha van Beautygloss heeft dit kanaal bedacht: Foodgloss! Als je van kookvideo’s of koken houd, dan moet je dit kanaal zeker eens bezoeken!

Dit vind ik ook een heel leuk DIY kanaal, Mister Kate. Ze bedenkt en filmt hele leuke, aparte en originele DIY’s. Haar filmpjes zijn vaak ook kort maar wel met goede uitleg, dat vind ik fijn want ik hou niet zo van hele lange filmpjes.

Dit is het kanaal van Charlie van charlieissocoollike. Ik vind dat hij hele leuke filmpjes maakt, al upload hij er de laatste tijd niet meer zo veel en vind ik zijn filmpjes ook iets minder leuk geworden. Toch is dit nog wel een van mijn favoriete Youtubers.

Dit zijn weer twee Nederlandse Youtubers, Kelvin en Peter. Ik vind dat ze hele goede filmpjes maken en in elkaar zetten. Ze werken veel met special effects en bedenken goede filmpjes en werken ze vervolgens ook erg goed uit.

Als ik echt 1 kanaal mag kiezen wat mijn favoriet is, dan is het dit kanaal van Jacksgap. Ik vind echt al hun filmpjes heel erg leuk en ook weer erg origineel. Dit kanaal is van een tweeling, Jack en Finn. En ze horen ook weer bij dat Britse groepje youtubers waar ik het net over had. Niet alleen vind ik hun vlogs erg leuk maar ik vind dat ze ook nog eens erg goed filmen en hun filmpjes bewerken. Dat vind ik ook belangrijk!

Ik zal gelijk even de rest van dit Britse groepje youtubers opnoemen:

Alfie van Pointlessblog deze vind ik een van de leukste.

Verder horen er nog een paar bij dit groepje Jim Chapman (dit is de broer van de Pixiwoo zussen!), Casper Lee (Dicasp), Joe (tatcher Joe) en Marcus Butler maar hun filmpjes vind ik iets minder leuk dus ik zet ze hier ook niet bij.

En dat waren alweer mijn favorieten youtubers van dit moment! Dit veranderd erg vaak en soms heb ik ook periodes waarin ik iemand heel leuk vind of juist niet maar dit zijn ze op dit moment! Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden!

3 gedachtes over “Mijn favorieten youtubers op dit moment

Geef een reactie

