Look of the day: Purple summer

Vandaag had ik zin om weer eens een beetje met make-up te spelen. Ik wilde sowieso al een look maken met een paarse tint maar ik had geen zin in een hele felle opvallende paarse ooglook. Ik besloot mijn nude pallet van catrice te gebruiken en 1 paarse kleur uit mijn Sleek pallet. En daaruit kwam een simpele en draagbare look met toch een vrolijk kleurtje erin. Lees snel verder!

Ik heb de paarse kleur uit mijn Sleek pallet gebruikt, de eerste, tweede en de laatste twee kleuren uit mijn Catrice pallet. Verder heb ik op mijn gezicht mijn Maybelline BB cream gebruikt, een blush van Catrice en een poeder van Catrice.

Op mijn bovenste oogleden heb ik niet veel bijzonder gedaan. Ik heb het basic gehouden. Ik heb op mijn bewegende ooglid een lichte bruine kleur gebruikt en in mijn arcadeboog een donkerdere kleur. In mijn binnenste ooghoek en als highlighter heb ik een hele lichte kleur uit mijn Sleek pallet gebruikt. Hierna heb ik om het af te maken een winged eyeliner gezet.

Met flits:

Onder mijn waterlijn heb ik een fel paarse kleur van Sleek gebruikt. Ik heb hem niet te dik aangebracht waardoor het niet té opvallend is. Maar als je goed kijkt zie je het wel. Ik vind het zelf erg mooi staan in combinatie met de rest van de look omdat de rest basic is. Toch geef je door zo’n felle kleur toch een vrolijker effect aan je ooglook.

Zonder flits:

Hier kwam ik per ongeluk met m’n mascara tegen mijn ooglid aan maar gelukkig valt het niet zo op. Van een afstandje valt de paarse kleur helemaal niet zo op, dus het is ook een geschikte look om bijvoorbeeld naar school te dragen. Je kan het eventueel ook nog met andere kleuren doen. Bijvoorbeeld blauw. Je zou het ook dekkender aan kunnen brengen zodat het feller is.

De look vanaf een afstandje en mijn hele gezicht met de rest van de producten. Zoals je ziet valt het paarse dus helemaal niet zo op. Ik vind het erg leuk om zo’n ooglook met kleurtjes te maken, en het is gewoon een look die je makkelijk overdag kan dragen!

Wat vinden jullie van zomerse kleurtjes in een ooglook?

Een gedachte over “Look of the day: Purple summer

Geef een reactie

