Trend: Above knuckle rings

Kennen jullie ze al, van die ringen die boven je knokkel zitten. Ik heb het natuurlijk over: above knuckle rings! Overal zie je ze verschijnen, op andere blogs, op tumblr, weheartit en noem maar op! Toen ik ze voor het eerst zag vond ik ze gelijk al erg leuk, het ziet er best apart maar wel erg mooi uit. Toen ik in Noorwegen was zag ik ze opeens hangen en ik moest ze natuurlijk gelijk kopen! Kijk mij naar mijn above knuckle rings en naar andere inspiratie foto’s!

Above knuckle rings zijn dus letterlijk naar het Nederlands vertaald boven je knokkels ringen. Ze komen dus maar tot je knokkels of hoger. Ik vind het er echt mooi uit zien! Je kan above knuckle rings op een heleboel verschillende manieren dragen, en je hebt ook erg veel verschillende soorten. In Nederland weet ik niet waar je ze kan kopen, ik denk dat ze binnenkort wel bij H&M zullen verschijnen of dat SIX ze heeft, maar dat weet ik niet zeker omdat ik geen SIX in de buurt heb.

Dit zijn mijn above knuckle rings, ze kostten ongeveer 30 kronen. Omgerekend naar euro’s is dat ongeveer 4 euro. Wat opzich vrij duur is maar in Noorwegen is alles erg duur. Het zijn zes verschillende ringetjes in het zilver, goud en rosé goud.

Die van mij zijn dus erg simpel, maar in combinatie met een grotere ring vind ik het erg leuk staan. Je hebt ook above knuckle rings met steentjes of patroontjes, erg leuk!

Je kan ze bijvoorbeeld zo dragen. De grotere ring met het roze steentje heb ik trouwens ook in Noorwegen gekocht. Je kan de ringetjes om verschillende vingers doen. Zoals je ziet zit hij bijvoorbeeld bij mijn middelvinger iets hoger dan bij mijn wijsvinger.

Maar je kan ze ook zo dragen, twee boven elkaar met een klein beetje ruimte ertussen. Dit is persoonlijk mijn favoriet.

Het lijkt misschien alsof above knuckle rings niet lekker zitten, maar eigenlijk valt dat reuze mee! Het voelt eigenlijk gewoon net als een normale ring die je om hebt. Je voelt het bijna niet. Het voelt in ieder geval niet irritant.

Er zijn nog zoveel leukere above knuckle rings, in Nederland zie je ze nog niet zo veel maar ik heb hier toch wat inspiratiefoto’s. Ik hoop dat dit binnenkort in Nederland ook een trend word!

Gouden ringen met een prachtige donker blauwe nagellak, heel erg mooi!

Knuckle rings met zo’n vorm vind ik ook erg mooi staan, en subtiel!

Bron plaatjes: Tumblr

Ik ben in ieder geval verliefd op above knuckle rings, wat vinden jullie er van?

 

Een gedachte over “Trend: Above knuckle rings

Geef een reactie

