How to: bloemen of planten op je kamer?

Ik vind bloemen heel erg mooi, ik hou van de kleuren en gewoon hoe bloemen eruit zien. Ik hou eigenlijk van een heleboel verschillende soorten bloemen en ik vind het ook leuk om een paar bloemen in een vaasje op mijn kamer te zetten. Het fleurt je kamer gelijk een heel stuk op en het ziet er heel gezellig uit. Je kan natuurlijk ook plantjes kopen voor op je kamer, deze blijven vaak langer goed en zien er ook erg leuk uit, maar hoe kan je bloemen en planten op je kamer dan leuk neer zetten? Er zijn namelijk zoveel manieren waarop je bloemen leuk neer kunt zetten, ze hoeven echt niet altijd simpel in je vensterbank te staan! Kijk snel mee naar wat voorbeelden!

Als eerste gewone bloemen. Ik besloot om vorige week twee bossen pioenrozen te kopen voor mijn moeder op de markt. Ik heb er zelf ook een paar van in een vaasje gedaan en op mijn kamer gezet. Sowieso is het al heel erg leuk om zelf leuke vaasjes uit te zoeken. Ik heb voor deze bloemen een vrij simpele vaas gepakt omdat ik hier een grote vaas voor nodig had omdat pioenrozen vrij zwaar zijn en dus een lange steel nodig hebben. Maar als je kleinere bloemen hebt is het super leuk om het bijvoorbeeld in een oud flesje te zetten.

Dit is een DIY die ik deze zomer zeker nog een keer ga proberen want ik vind het echt zo’n geweldige diy:

Dit zijn oude lampen die tot een vaasje zijn gemaakt. Hou je niet zo van DIY’s? Ik zag pas deze vaasjes staan bij de Intratuin, ze hadden van onder een vlakke kant waardoor ze gewoon konden staan. Maar aangezien ik van diy’s hou ga ik dit binnenkort een keer proberen.

Kijk, heel erg simpel! Pak gewoon een oud potje of flesje maak hem schoon en zet er bloemen in. Ik heb zelf oude flesjes van rommelmarkten en hier zet ik ook wel eens bloemen in. Super simpel maar het staat wel heel leuk.

Weer zo’n simpele DIY. Pak een pot of fles, bijvoorbeeld een augurken pot. Spuit de onderkant van de pot in een bepaalde kleur en zet er daarna bloemen in.

Bij de Intratuin kocht ik dit plantje met paarse bloemetjes. Zo’n klein plantje kan je bijvoorbeeld in een letterbak zetten.

Ik heb pas een nieuwe spiegel gekocht bij de Leenbakker. Het is een spiegel in de vorm van een vogelkooitje met daarvoor ruimte om spulletjes neer te zetten. Hier kan je bijvoorbeeld ook een plantje zetten of een vaasje met bloemen.

En je kan het plantje natuurlijk ook gewoon leuk neer zetten op je bureau. Dit heb ik nu op dit moment.

Ik heb ondertussen ook al de light bulb vases gemaakt hier komt binnenkort een DIY van online! Dit is weer eens een ander artikel dan normaal maar ik hoop dat jullie het toch leuk vinden!

 

Een gedachte over “How to: bloemen of planten op je kamer?

Geef een reactie

