My life; What’s happening? #3

Na een lange tijd vandaag weer eens een ‘my life; what’s happening?’ vandaag nummer drie! De laatste keer dat ik zo’n artikel schreef was eind mei, en dat lijkt alweer een hele lange tijd geleden! In die paar maanden is er weer heel wat gebeurd en vandaag vond ik het wel weer eens tijd voor een update.

Als eerste is de vakantie voor mij en de rest van het zuiden van het land alweer voorbij, jammer genoeg. Ik heb een hele leuke vakantie gehad in Noorwegen maar zodra je thuis komt begint het normale leven eigenlijk weer gelijk. Het lijkt alweer zo lang geleden dat ik in Noorwegen zat! Thuis heb ik vooral veel gewerkt, ik werk bij bakker Bart. Vooral in de zomer is het altijd erg druk met toeristen, vooral Duitsers. Het is ook echt heel erg warm geweest en vaak moest ik net op die dagen werken. Ik ben blij dat het weer een beetje is afgekoeld want ik hou niet zo van die hitte. Zeker niet van die benauwde warmte, van dat plakweer haha :P

Maar terug naar het vervelende onderwerp: school. Ik ga dit jaar naar vwo 5 en ik zie er best wel tegenop. Vorig jaar ging redelijk goed, alleen wiskunde (ik doe wiskunde B) vind ik wel erg moeilijk en daar stond ik op mijn eindrapport ook afgerond een 5 voor. Dit jaar vrees ik ook een beetje voor wiskunde, maar ik ga het wel proberen vol te houden want ik wil niet overstappen naar wiskunde A, dan moet ik ook gelijk naar de andere vwo 5 klas en dat wil ik niet. Ik heb al mijn boeken alweer gekaft en mijn agenda is ook weer ingevuld. Mijn rooster dit jaar is echt een drama, maar goed ik zie het allemaal wel. Ik ga proberen om gelijk vanaf het begin goede cijfers te halen zodat ik later in het jaar als de stof moeilijker is niet in de problemen kom. Ik hoop maar dat het gaat lukken.

Wat mijn blog betreft was het de afgelopen week een beetje stil, ik heb vorige week best veel leuke dingen gedaan dus ik had niet zoveel tijd en zin om ’s avonds nog aan mijn blog te werken. Maar vandaag heb ik nog een lesvrije dag van school en ga ik wat dingen vooruit in plannen. Ik denk dat ik het komende jaar 2 artikelen per week online ga zetten. Dat vind ik best weinig maar ik ben blij als ik dat vol kan houden met school en mijn werk er ook nog bij. Ik wil me dit jaar echt 100% inzetten voor school en daarom wil ik het op 2 artikelen per week houden. Ook lijkt het me beter om minder, maar wel op vaste dagen artikelen online te zetten, hopelijk is het dan niet zo dat ik net als vorig jaar de ene week gewoon drie artikelen online had staan en de andere week helemaal niks.
Voor de komende dagen en weken staat er gelukkig al wat ingepland, dus dat gaat wel goed komen. Komende week (op donderdag komt er ook een hele leuke DIY online + een filmpje bij die DIY!).

Ik hoop wel dat ik nog tijd overhoud om te bloggen want ik vind het erg leuk om te doen en ik doe het al zo lang dat het echt een deel van mij is geworden. Ik ben de laatste tijd weer meer filmpjes aan het maken, wat ik ook ontzettend leuk vind om te doen! Wel vind ik het altijd spannend om een video gelijk online te zetten omdat je vooral op Youtube soms best wel gemene reacties kan krijgen. Op mijn site is dit gelukkig totaal niet zo, maar Youtube is een grote internationale website waar ook mensen op komen die niks te doen hebben en het gewoon leuk vinden om nutteloze comments te plaatsen. En dat zijn dan geen comments met opbouwende kritiek of tips, nee, dat zijn gewoon rare beledigende comments waar niemand iets aan heeft. Gelukkig valt het hartstikke mee bij mijn filmpjes maar natuurlijk krijg ik ook wel eens van dit soort reacties. Ik verwijder ze altijd gelijk en besteed er verder geen aandacht aan. Ik krijg namelijk ook een boel leuke comments op Youtube en hier op mijn site! En ik ben maar wat blij dat Youtube en het hele internet bestaat, want je kan mij zeker wel youtube/internet-verslaafde noemen.

Ik heb de laatste tijd ook veel leuke ideeën voor mijn website, het lijkt mij bijvoorbeeld heel erg leuk om eens iets samen te doen met een andere blogger, dit hoeft niet per se iets te zijn waarbij je elkaar in het echt ontmoet maar gewoon iets wat op beide blogs komt. Of een columniste of gastblogger lijkt me super leuk en handig want dat scheelt mij weer tijd!

Maar goed, ik ga me eerst weer op school en mijn blog storten en dan kijk ik later wel of ik het voor elkaar krijg om het goed te combineren met elkaar. Voor iedereen die ook weer naar school moet: succes! En voor degene die nog lekker vakantie hebben: nog veel plezier in de laatste weekjes!

Liefs Jasmijn

7 gedachtes over “My life; What’s happening? #3

  1. Heei Jasmijn!
    Ik zag dat jij ook een blog hebt!
    Het ziet er leuk uit alleen ik heb een vraagje.
    Zou je willen ‘samenwerken in een artikel’
    Dat we bijvoorbeeld voor de herfst iets maken wat op elkaar aansluit
    Bijvoorbeeld een over make-up de ander over food of iets, en dan een link plaatsen van elkaars blog zodat we miss meer bezoekers krijgen?
    Dit is geen spam of iets!
    ik hoop dat jij dit ook een leuk idee vind?!
    groetjes amberambiebambi!

    • Hee, dat lijkt me wel leuk alleen heb ik daar op het moment geen tijd voor. Ik stop op het moment al mijn tijd in mijn schoolwerk en als ik tijd over heb probeer ik af en toe een artikel te schrijven maar voor een samenwerking heb ik nu helaas geen tijd, sorry!

      • Is niet erg hoor je kunt altijd nog een reactie op mijn site plaatsen!

Geef een reactie

