Review: Maybelline Vivid Rose

Ik heb geen grote lippenstiften stash maar de laatste tijd begin ik wel een steeds grotere fan te worden. Het voegt echt iets toe aan je make-up en ook aan je outfit. Ik had al een paar licht roze kleurtjes en een paar fellere lipglossjes maar dit keer wilde ik eens een keer een fel roze lippenstift. Geen felroze in een barbiekleur maar een wat donkerdere roze kleur. Ik zag in de winkel de perfecte kleur liggen bij de nieuwe Maybelline Color Sensational lipsticks. Lees snel verder om te lezen wat ik van deze lippenstift vind.

De Maybelline Color Sensational lipsticks zijn nieuwe producten in Nederland. In het buitenland werden ze al verkocht maar nu zijn ze dus ook in Nederland te koop! Vanaf augustus liggen waren deze in Nederland te koop, ze zijn dus al eventjes te koop. De lipsticks van de color sensational lijn zijn in vier kleuren te koop:

Fuchsia Flash – 902
Vivid Rose – 904
Shocking Coral – 910
Electric Orange – 912

Shocking Coral en Vivid Rose spraken mij het meeste aan, ik twijfelde eerst even welke ik moest nemen maar ik koos toch voor Vivid Rose. Vivid Rose is een hele mooie felroze kleur. Zoals de naam al zegt een beetje de kleur van een roze roos. Op het plaatje op de verpakking lijkt de kleur meer naar rood te neigen maar het is wel echt een roze kleur.

De verpakking vind ik niet zo mooi. Alle vier de lipsticks zitten in dezelfde huls. Een soort neon oranje rood achtige kleur. De dop is doorzichtig en je ziet de zilveren huls er doorheen. Ik vind de lipsticks een beetje goedkoop ogen, maar ik hou over het algemeen niet zo van oranje dus het kan ook dat het daaraan ligt. Ik vind de kleur van de dop een beetje vloeken met de kleur van de lipstick zelf.

Maar uiterlijk is natuurlijk niet alles. Het gaat natuurlijk om de kwaliteit van de lipstick zelf en daar was ik erg benieuwd naar!

Dit is de kleur geswatcht op mijn hand. Zoals je ziet is het dus echt een roze kleur en geen rood. Ik vind de kleur erg mooi en de lipstick is ook goed gepigmenteerd.

Zonder flits.

Met flits.

Ik vind het echt een hele mooie kleur maar ik denk niet dat ik hier mee naar school durf omdat het best een felle en opvallende kleur is voor mijn doen.
De lipstick is heel erg romig wat ik altijd wel fijn vind. Gelukkig zijn ze ook goed gepigmenteerd en hij trekt niet in de lijntjes. Ook glanst de lipstick heel mooi, zeker een pluspunt. De lipstick blijft redelijk goed zitten maar niet geweldig lang. Na een paar uurtjes of nadat je iets gegeten of gedronken hebt is de lippenstift er wel een eind af.

Ondanks dat hij niet zo lang blijft zitten vind ik het toch een prachtige kleur en een fijne lipstick! De maybelline color sensational lipsticks zijn bij drogisterijen te koop voor €11,80.

2 gedachtes over “Review: Maybelline Vivid Rose

Geef een reactie

