Spiegeltje, spiegeltje aan de wand: vogelkooi spiegel

Als eerste even: Happy birthday to Jasmijnbeauty.nl, mijn site bestaat vandaag alweer twee jaar onder de naam jasmijnbeauty.nl en in totaal alweer drie jaar! Dit wou ik even vermelden, haha! Nu weer terug naar het normale artikel!

Een tijdje geleden liep ik in de Leenbakker en zag ik deze super leuke spiegel staan in de vorm van een vogelkooi. De mensen die mij een beetje kennen weten waarschijnlijk wel dat ik heel erg van dingen met vogeltjes en vogelkooitjes hou, deze spiegel vond ik ook gelijk erg leuk! Toch twijfelde ik wel even omdat ik niet wist waar ik hem neer moest zetten, op mijn bureau stond namelijk al een spiegel die ik ’s ochtends ook gebruik voor mijn make-up en dit is niet echt een spiegel die je daarvoor gebruikt, het is meer als decoratie. Dus de eerste keer liet ik hem staan. Maar toen ik thuis was bleef deze spiegel toch door mijn hoofd spoken, ik wilde hem toch wel erg graag! Dus uiteindelijk heb ik hem toch nog gekocht. Kijk hieronder verder hoe ik deze spiegel gedecoreerd heb en waar hij nu staat!

Dit is de spiegel helemaal leeg zonder iets erin. Het is dus de vorm van een vogelkooi met van voren een klein stukje waar je dingen op kan zetten. Je kan de spiegel ook ophangen maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb deze spiegel gekocht bij Leenbakker voor €20,-

En dit is waar de spiegel nu staat en hoe hij eruit ziet met de spulletjes erin. Het is trouwens nog best lastig om spiegel op de foto te krijgen, haha! Je ziet altijd wel wat op de achtergrond, ik vind dit er zelf best rommelig uitzien, maar oké.

Uiteindelijk heb ik de spiegel toch op mijn bureau gezet, mijn ‘make-up spiegel’ heb ik op mijn kast gezet die pak ik nu gewoon iedere ochtend erbij. De spiegel staat in de hoek van mijn bureau voor mijn roze muur met hartjes.

En dit is wat ik nu op de spiegel heb staan. Mijn geliefde Dior parfum en Chanel nagellak. Want deze moesten natuurlijk wel een ere plek krijgen op mijn kamer. Bij mijn Dior parfum heb ik een paar roosjes oorbellen gelegd en erachter staat nog een kaartje met ballerina’s erop. Aan de andere kant bij mijn Chanel flesje heb ik nog wat schelpjes van het strand erbij gelegd en parel oorbellen. Deze vond ik er wel mooi bij staan. Van boven heb ik ook nog een sleutelhangertje met een engeltje gehangen en een kaartje waar ‘keep calm eat ice cream’ op staat.

Ik ben heel erg blij met deze spiegel en het staat ook erg mooi vind ik zelf. Het leuke is ook dat je er allerlei spulletjes voor kan zetten en dit steeds opnieuw kan veranderen. Zo heb ik er bijvoorbeeld ook al bloemetjes in gezet in een flesje en je kan er bijvoorbeeld ook een beker met make-up kwasten of sieraden in zetten of leggen. Je kan een heleboel kanten op met deze spiegel!

Vogelkooi spiegel, Leenbakker €20,-

4 gedachtes over “Spiegeltje, spiegeltje aan de wand: vogelkooi spiegel

Geef een reactie

