Tag: This is who i am

Ik hou van bloggen en ik deel hier ook dingen die ik leuk vind en die bij mij passen. Als ik iets niet leuk vind zal ik er ook niet snel over posten op mijn blog. Mijn blog is mijn eigen plekje op het internet, en als je het op deze manier zegt klinkt dat toch best wel speciaal! Omdat mijn blog echt laat zien wie ik ben en waar ik van hou, vond ik het wel leuk om eens de this is who i am tag te doen! Misschien hebben jullie hem al wel eens voorbij zien komen. Op weheartit en tumblr vind je wel eens plaatjes met tekst erop, je kan dit soort plaatjes opzoeken als je: and that’s who i am, invult op weheartit of tumblr. Ik heb er een paar verzameld en vandaag zal ik ze laten zien!

Yes, i love long hair! Ik vind lang haar mooi bij anderen (kort haar trouwens ook!) maar lang haar is ook echt iets wat bij mij hoort. Ik heb eigenlijk al mijn hele leven lang haar en ik ben ook niet van plan om het af te knippen. Lang haar is iets waar je mij aan kan herkennen en wat mensen ook vaak onthouden als ze mij bijvoorbeeld voor de eerste keer zien. En ik hou er van om te vlechten en allerlei dingen met haar te doen.

Dit plaatje is echt heel erg van toepassing op mij! Als ik een boek leuk vind, kan ik hem echt niet weg leggen. Ik wil en moet gewoon weten wat er verder gebeurd en daarom moet ik door blijven lezen. Soms best vervelend want als ik bijvoorbeeld op een schooldag ’s avonds nog even lees in m’n bed is zo opeens alweer twaalf uur ’s nachts zonder dat ik het door heb. En ik lees ook erg snel en lang achter elkaar waardoor ik boeken ook vaak snel uit heb.

Ja, ik heb echt de beste vriendin(nen) van de wereld. Ik heb niet zo heel veel vrienden maar degene waar ik mee bevriend ben zijn wel echt goede vrienden. En dat vind ik belangrijker dan een hele grote groep vrienden hebben.

Deze twee horen eigenlijk een beetje bij elkaar. Want doordat ik van mezelf best veel verwacht probeer ik ook echt hard te werken voor school. Wat ook wel nodig is, maar dat heb ik er ook voor over.

Het plaatje zegt eigenlijk alles al. Dieren zijn gewoon zo trouw en ze zijn altijd blij om je weer te zien. Gelukkig heb ik ook genoeg dieren om me heen, mijn hond, vogeltje en acht cavia’s!

Dit is echt een droom van me! Ik wil dit al zo lang en het lijkt me echt geweldig. Gelukkig gaan we vaak naar Noorwegen op vakantie, dus ik hoop ooit nog een keer het noorderlicht te zien!

Jaaa, winter! En gelukkig komt de winter er alweer bijna aan. Ik kan echt niet wachten. Ik hou echt niet van de zomer en warmte, ik hou juist heel erg van de winter!

Ik vind dit altijd zo eigendunkerig om van jezelf te zeggen maar goed het is wel zo en daar ben ik ook erg blij mee!

Ik herinner dingen die ooit gedaan heb altijd heel goed ook kleinere details, en dat is vaak best wel handig (:

Ik kan me prima alleen vermaken en ik vind het ook helemaal niet erg om alleen te zijn, soms vind ik dat ook best fijn.

Do i need to say more?

Ik kan echt van kleine dingen plezier hebben. Ik merk kleine dingen ook best vaak op, bijvoorbeeld mensen die vrolijk zijn, sneeuw, kleine cadeautjes, aardige mensen en ga zo maar door.

Nee, echt niet. Ik kan echt niet zonder internet.

Zou dat niet super leuk zijn? Ik zou echt graag eens willen kijken in een andere tijd. De toekomst trekt me eigenlijk nog niet eens zo erg want dat moet nog komen en dat zal ik nog wel zien. Al ben ik wel benieuwd hoe de wereld er echt over honderd jaar er bijvoorbeeld uit ziet. Alles veranderd nu al zó snel, binnen de afgelopen jaar zijn we van helemaal geen computers naar computers ten grootte van je hand gegaan, dus wie weet wat voor coole gadgets we in de toekomst wel niet allemaal krijgen. Maar ik ben ook vooral erg benieuwd naar hoe mensen vroeger leefden en of ze toen echt hetzelfde dachten als wij nu doen maar dan in een andere tijd.

Ja, hee ik ben sims verslaafd. Ik ben ook erg benieuwd naar de Sims 4!

Dit vond ik wel een mooie afsluiter, ik kan nog veel meer plaatjes zoeken en erbij zetten maar anders word de post echt te lang. Over het plaatje hieronder nog even: ik ben en blijf mezelf en ik zal voor niemand veranderen. Ik denk dat het ook belangrijk is dat je jezelf bent, ook naar anderen toe.

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden, ik vond het in ieder geval heel erg leuk om te doen!

Een gedachte over “Tag: This is who i am

Geef een reactie

