Primark Tangle Teezer VS Primark Borstel

Vandaag een soort ‘battle’ tussen twee producten. Bij de Primark heb je ook altijd een gedeelte waar ze haar accessoires en spullen hebben, zoals strikjes, elastieken, haar donuts en ook borstels. Toen ik pas bij de Primark was zag ik dat ze er ook een tangle teezer hadden! Misschien ken je tangle teezers wel. Vandaag ga ik een normale borstel (van de Primark) vergelijken met de tangle teezer van de primark. Klik snel verder om te lezen wie de winnaar is van deze ‘battle’!

Dit zijn de tangle teezer (links) en de borstel (rechts). En ja, er zitten nog haren in mijn borstel. Ik weet dat sommige mensen dit misschien vies vinden op een foto maar het is maar haar. En ik heb geprobeerd het meeste haar eruit te krijgen maar ik krijg niet alles er uit.

De borstel:

Als eerste begin ik met de borstel. Ik denk dat iedereen wel weet wat een borstel is, dat hoop ik in ieder geval! De borstel van de Primark is eigenlijk niet heel erg bijzonder. Het is een mat zwarte borstel. Hij heeft een breed bovenstuk wat ik zelf altijd erg fijn vind, hiermee heb je gelijk veel haar te pakken en ik vind dat het minder pijn doet dan een dunne borstel. Het handvat pakt fijn vast, hierop staat nog het merk logo, Opia. Wat wel een minpunt is, is dat er tussen het brede borstel gedeelte en het handvat een zilver ijzeren ringetje zit, dit ziet er leuk uit maar met het borstelen is het niet zo fijn. Af en toe blijven er wat haren in dit ringetje zitten en trek je dus wat haren uit je hoofd. Au! Deze borstel is dus fijn, op het ijzeren ringetje na.

De Tangle Teezer:

Naar de tangle teezer was ik erg benieuwd, ik heb hiervoor nog geen tangle teezer gehad. Misschien ken je de echte tangle teezer wel. De echte tangle teezers zijn groter en een soort ovale vorm. Ik vind het zelf altijd net op van die paardenborstels lijken haha! Deze tangle teezer van de Primark is in de vorm van een hartje in een opvallende rode kleur. Hij is vrij klein en past door de handgreep makkelijk in je hand.

Zoals je ziet heeft hij korte en lange staafjes, anders dan bij een normale borstel. Een tangle teezer staat erom bekend je haar heel snel klitloos te maken zonder pijn. Ik heb zelf niet zo veel klitten gelukkig maar ik moet het natuurlijk wel altijd even goed door borstelen. Eerst vond ik dit ding maar niks, ik vond hem te klein en onhandig en ik had het idee dat hij mijn haar niet goed door borstelde. Maar sinds kort gebruik ik hem wat vaker en eigenlijk vind ik hem hartstikke fijn! Je haar kammen als het nat is, is heel slecht voor je haar maar ik doe het wel altijd omdat mijn haar meestal na een dag nog niet droog is. Met een normale borstel is nat haar kammen altijd een grote ramp maar met de tangle teezer ging het eigenlijk veel makkelijker! Wat ik wel een nadeel vind van de tangle teezer van de Primark is dat hij zo klein is. Ik heb erg dik en lang haar en dan ben je wel iets langer bezig dan dat je normaal met een normale borstel bezig bent. Maar hij ontklit wel echt goed en pijnloos!

Ik vind het erg moeilijk om een winnaar te kiezen maar ik denk toch dat ik voor de tangle teezer van de Primark ga. Hij borstelt erg fijn en pijnloos wat echt ideaal is. Een nadeel is wel dat hij voor mijn haar eigenlijk wat groter zou moeten zijn hierdoor pak ik toch wat vaker mijn normale borstel. Maar ik vind wel dat de tangle teezer gewonnen heeft!

Wat vinden jullie van tangle teezers?

Een gedachte over “Primark Tangle Teezer VS Primark Borstel

Geef een reactie

