Mijn Pip Agenda

Ik hou er van om agenda’s uit te zoeken, zodra het zomer vakantie is ga ik alvast weer even kijken naar de nieuwe agenda’s bij de Bruna. Soms zijn er zoveel leuke agenda’s dat ik echt niet kan kiezen maar soms vallen ze ook een beetje tegen. Dit jaar vond ik dat er een heleboel leuke en verschillende agenda’s waren maar mijn oog gaat altijd gelijk naar de Pip agenda’s. Ik vind het merk Pip, wat je misschien wel kent van het vogeltjes en bloemetjes behang, een heel erg leuk en vrolijk merk. Ik heb al eerder een Pip agenda gehad en ook dit jaar vond ik de Pip agenda heel erg leuk. Kijk snel verder naar mijn agenda!

Tadaa, dit is de voorkant van mijn agenda. Heel erg vrolijk met allerlei verschillende kleuren. De kleur die overheerst is een mooie donker roze kleur. Op de voorkant staan verder vooral bloemen en rozen en in het midden een ballerina, nou dat is perfect voor mij.

En dan nu de binnenkant, want soms vind ik de buitenkant van agenda’s erg leuk maar de binnenkant niet. Dit keer vond ik de binnenkant ook erg leuk!

Als eerste de eerste pagina. Ik print mijn rooster altijd uit en ik schrijf altijd op een briefje mijn lestijden. Ik schuif ze altijd vast met een paperclipje van de Action. Er zitten ook pagina’s in waar je je rooster in kan schrijven maar dat gebruik ik eigenlijk nooit. Ik vind het makkelijker om mijn rooster gelijk op het begin te doen zodat ik mijn agenda alleen snel open hoef te doen en niet helemaal naar de goede pagina moet zoeken.

Bij iedere maand heb je een ander thema, hier bij augustus zijn het bloemen en roosjes in het roze en een beetje een peachy kleur. Heel erg vrolijk! En bij andere maanden heb je weer andere kleuren en dingen. Op de tweede foto heb je bijvoorbeeld meer blauw. Ik vind het altijd heel leuk om van die verschillende thema’s bij iedere maand te hebben.

En dan nu alle leuke kleine details. Ik hou echt van Pip omdat het een merk is wat erg schattig is. Het is altijd erg kleurrijk en met vogeltjes en bloemetjes en ga zo maar door, daar hou ik echt van! In Pip agenda’s zie je ook heel veel kleine details terug. Hieronder wat foto’s van dit soort details.

Een mooie notitie pagina met een heel mooi label. Kijk ook eens naar de zij kantjes met roosjes!

Dit soort details vind ik altijd zo schattig, dit doet me altijd een beetje denken aan van die poezieplaatjes van vroeger. Die je dan in een Poeziealbum kon plakken.

I love it!

Dit vond ik ook wel leuk, een soort ansichtkaart vanuit Brighton in Engeland, hier ben ik met school geweest. In het begin stond ook een verhaaltje over een kasteel bij Brighton waar we ook zijn geweest (:

En natuurlijk horen quotes ook in mijn agenda!

Dit waren wat foto’s van mijn agenda. We zitten nu alweer een tijdje op school en ik vind het echt een fijne agenda. Hij is vrij groot maar dat vind ik zelf wel fijn. Zo heb je genoeg ruimte voor je huiswerk en andere dingen. Vorig jaar had ik namelijk een vrij kleine agenda en een grotere vind ik dan toch fijner.
Voor mij hoeft een agenda niet per se van een merk te zijn, want merk agenda’s van bijvoorbeeld Pip zijn wel vrij prijzig voor een agenda. Maar ik vind een agenda wel belangrijk en daarom heb ik er ook wel wat voor over. Deze Pip agenda kostte €15,95.

Welke agenda hebben jullie dit jaar?

Een gedachte over “Mijn Pip Agenda

Geef een reactie

