Review: Essie Vested Interest

Toen ik hoorde dat er bij de Etos 30% korting was op alle make-up moest ik natuurlijk wel even gaan kijken, want de Essie nagellak telde ook mee! Sinds deze herfst zijn er weer een paar nieuwe kleuren voor de herfstcollectie bij gekomen en een kleur vond ik heel erg mooi: Vested Interest. Vandaag laat ik jullie de kleur zien en de nieuwe Essie herfstcollectie!

 

Dit zijn de kleuren in deze herfstcollectie. Ik vind het mooie kleuren, maar ik vind ze niet zo verrassend. Twin Sweater Set is een rode kleur, The lace is on een paarsige kleur met glittertjes, After school Boy Blazer is een donker blauwe kleur, Cashmere Batrobe is een grijze kleur, For the twill of it is een soort kameleon kleurtje die veranderd van groen naar paars en ten slotte nog Vested Interest de kleur die ik heb gekocht.

Vested interest lijkt op het eerste gezicht een mosgroen, blauw achtig kleurtje. Het is een beetje een twijfelgeval. Het kan grijs zijn, blauw of groen. Zelf vind ik het tussen groen en grijs inzitten. Ik vind dit een mooie aparte kleur. Het is echt een typisch herfst kleurtje!

De kwaliteit van de Essie nagellak vind ik over het algemeen erg goed, het dekt goed, droogt snel en Essie heeft vaak mooie kleuren. Eigenlijk doe ik altijd twee laagjes nagellak op, bij alle merken nagellak die ik heb maar toen ik deze nagellak op deed dekte hij direct al mijn hele nagel! Je zou bijna denken dat het gewoon twee laagjes zijn!

Ik heb geen tweede laag meer aangebracht want dat vond ik echt niet nodig! Ik vind dat deze kleur perfect dekt met een laag! In het flesje leek de kleur meer blauw grijzig, op mijn nagels viel de nagellak toch iets donkerder uit. Je ziet nog steeds een beetje de blauwe tint erin maar ik vind dat hij wel meer naar groen neigt. Verder droogt hij goed en snel op en hij blijft echt heel erg lang zitten. Ik heb deze nagellak nu ik dit schrijf al 6 dagen op en bij mijn wijsvinger en middelvinger is de nagellak al wel een beetje aan het chippen maar verder zit hij er nog goed op, en dat met maar een laagje! En ik heb ook twee dagen gewerkt met deze nagellak op, meestal is alle nagellak er dan af aan het eind van de dag maar dit keer niet.

Ik ben dus heel erg blij met deze nieuwe herfstkleur. Ik vind de kleur erg mooi en perfect voor de herfst en winter en ook de dekking vind ik erg goed!

Essie Vested Interest €9,99

 

Een gedachte over “Review: Essie Vested Interest

Geef een reactie

