Maybelline Fit me anti-shine stick

Iedereen die Hollands next topmodel kijkt kent deze foundation stick vast wel van de reclames tussendoor. En ook in Hollands next topmodel zelf gebruikte ze hem ook. Dit is namelijk de nieuwe foundation stick van Maybelline, de fix me anti-shine stick. Het is dus een matterende foundation in de vorm van een stick! Dit vond ik zelf wel erg leuk, lees snel verder wat ik er van vind!

Ik heb nummer 120 Classic Ivor Vanille gekocht. Dit is niet de lichtste kleur maar de middelste. Let alsjeblieft niet op de lelijke plakband afdruk, jammer genoeg zat hij helemaal vol geplakt met plakband en een beveiligingssticker. De verpakking vind ik wel mooi. De letters zijn glanzend op de zwarte verpakking. Het is wel een fijne kleine verpakking waardoor hij ook erg makkelijk is om mee te nemen.

Dit is de stick. De buitenkant is het deel wat voor het dekkende zorgt van de foundation. Je zou dus kunnen zeggen dat dit de foundation zelf is. Het witte deel van binnen is het deel wat zorg voor de matterende werking. Als je de stick gebruikt gaat dit gelukkig niet door elkaar, het blijven echt twee delen. Als je de foundation op doet zie je natuurlijk wel gewoon een kleur.

En dan nu: de stick. Ik vind het zelf best apart, je zet een paar strepen en dan moet je het met je vingers verdelen. Met een kwast vind ik het zelf niet zo handig gaan omdat het een vrij droge foundation is. Af en toe vind ik dit best lastig omdat je soms wat delen overslaat. Maar ik vind het wel erg fijn om even snel op te doen of om mee te nemen.

Dit is de foundation op mijn hand, niet uitgesmeerd. Op mijn gezicht past de kleur wel bij mijn huidskleur. De foundation dekt goed en heeft ook echt een matterende werking. Ik gebruik er wel altijd nog poeder overheen maar ik merk wel dat het de hele dag goed mat blijft. Wel vind ik dat de dekking van deze foundation iets beter had gekund.

Het was wel even wennen om met een stick te werken in plaats van vloeibare foundation maar het is best handig, hij blijft goed mat maar de dekking had wat mij betreft iets beter gemogen.

Ik ben wel blij dat ik deze foundation heb gekocht! 
Maybelline Fit me stick €14,99

 

 

 

4 gedachtes over “Maybelline Fit me anti-shine stick

    • Hij was pas in de aanbieding voor €10,00 bij het kruidvat, maar ik weet niet zeker of dat nog steeds zo is, ik heb zelf ook eerst op een aanbieding gewacht bij mij ging er 30% af (:

Geef een reactie

