Nail-art samenwerking met bonjourgoodbye.wordpress.com #2 Strikjes

Vandaag heb ik een hele leuke nail-art voor jullie, want het zijn er namelijk twee! Een door mij gemaakt en ook een gemaakt door Sophie van bonjourgoodbye.wordpress.com! Een tijdje geleden schreef ik in een artikel dat het mij heel leuk leek om met een andere blog iets samen te doen, en vandaag is dus het allereerste artikel waarin ik samenwerk met een andere blog! Klik snel verder voor de foto’s!

Een maand geleden hebben we allebei ook al een aztec nail-art gemaakt voor op de blog van Sophie klik hier om naar het artikel te gaan op Sophies blog. Hierboven heb ik even een foto gezet van Sophies blog. Zeker de moeite waard om even te kijken!

Sophie en ik maken nu om de paar weken allebei een nail-art met een bepaald thema. De ene keer komt hij online op de blog van Sophie, zoals de eerste nail-art met het aztec thema. En de volgende nail-art komt dan op mijn blog, deze keer dus een strikjes nail-art. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Als eerste de nail-art van Sophie. Ik vind het zelf echt een hele mooie nail-art! Sophie heeft als basiskleur een heel mooi pastel roze kleur gebruikt en daarbij roze strikjes met in het midden hele schattige pareltjes.

Hier een stukje geschreven door Sophie zelf:
Ik vind zelf alles met strikjes helemaal geweldig, dus deze nail-art was voor mij zeker heel erg leuk om te maken. Ik had zelf nog nooit een nail-art met strikjes gemaakt, maar voor een eerste keer vind ik het resultaat nog best goed gelukt! Ik heb eerst al mijn nagels lichtroze gelakt met een lakje van Etude House. Dit merk is niet in Nederland te koop, maar elke andere lichtroze nagellak is te gebruiken hiervoor. Daarna heb ik met witte nagellak (ik gebruikte eentje van Rimmel) de vorm van het strikje gemaakt. Dat doe je als volgt: eerst zet je een grote stip in het midden van je nagels. Dit kan met een dottingtool, maar een speldenknop werkt ook prima. Daarna maak je met dezelfde dottingtool ‘vleugeltjes’ aan het stipje vast. Met een beetje fantasie kun je er een vlindertje in herkennen. Daarna omlijn je de vorm van het strikje met een zwarte striper en plak je eventueel nog een klein nail-art pareltje in het midden. Dit heb ik ook gedaan. Als laatst doe je nog een laagje topcoat over je creatie om het geheel een mooie glans te geven en het langer te laten zitten. En dan ben je klaar!

Bij mijn eigen nail-art vond ik het wel leuk om het een herfst sfeertje te geven. Ik heb als eerste een witte basiskleur gebruikt van Oriflame. Hierna heb ik met een striper grijze streepjes gezet met de kleur Miss Grey van Gosh. Ik heb de strikjes om en om in twee kleuren gedaan en ik heb ze een andere kleur gegeven. Ik heb daarvoor de kleuren Lilacism van Essie gebruikt (de lila kleur) en een bordeaux rode kleur van Essie Big spender, een echte herfst kleur! Ik heb de strikjes omlijnd met een zwarte striper. Op mijn ringvinger heb ik de grijze kleur als basiskleur gedaan en daarop roosjes gemaakt. Ik heb daarvoor de bordeaux rode kleur gebruikt gemengd met de witte kleur. Voor de blaadjes heb ik de groene kleur van de Essie i love berlin collectie gebruikt, deze is niet meer te koop. Ik heb op school veel complimentjes erop gehad, en ik hoop dat jullie allebei de nail-arts ook mooi vinden!

En hier nog even mijn eigen foto met de twee nail-arts! Ik vind allebei de nail-arts heel leuk. Ze zijn erg verschillende maar allebei erg leuk! Ik ben erg benieuwd wat jullie van de nail-arts zullen vinden. Binnenkort komt er weer zo’n nail-art online maar dan met een ander thema.

3 gedachtes over “Nail-art samenwerking met bonjourgoodbye.wordpress.com #2 Strikjes

Geef een reactie

