Colour of leaves | Ooglook

Ik heb pas nieuwe kwasten gekocht van Zoeva en die moest ik natuurlijk gelijk even uit testen de volgende ochtend. Hier komt deze week nog een artikel over. Maar vandaag heb ik een ooglook voor jullie. Geïnspireerd op de herfst. Deze herfst zie je erg veel bordeaux rood en ik wilde graag een beetje een natuurlijke look maken maar wel met een klein beetje kleur. Klik snel verder!

Dit zijn de producten die ik voor mijn ooglook heb gebruikt:
– Sleek palette Bad Girl
– Essence quatro
– Maybelline the falsies
– Essence eyeliner
– Hema oogschaduwbasis

Op deze foto zie je goed de kleuren op mijn bovenste ooglid. Als eerste heb ik kleur 1 uit het Sleek Bad girl pallet gebruikt. Deze kleur heb ik als highlight gebruikt op mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek. Kleur 2 en drie zitten een beetje gemixt door elkaar verdeeld over mijn hele bewegende ooglid. Kleur 4 heb ik in mijn arcadeboog aangebracht.  Daarna heb ik nog een winged eyeliner gezet. En natuurlijk heb ik alles goed geblend met mijn nieuwe kwasten.

Omdat ik het de laatste tijd leuk vind om een beetje af te wisselen met kleur wilde ik ook wel eens bordeaux rood gebruiken. Ik wilde eerst bordeaux rood in mijn arcadeboog doen maar dat vond ik een beetje te donker en niet zo mooi. Ik heb dus maar een natuurlijke look gemaakt met grijstinten en een lijntje met een bordeaux rode kleur onder mijn onderste waterlijn gezet. De bordeaux kleur komt uit mijn sleek pallet.

Op deze foto zie je goed het lijntje onder mijn oog. Het is een beetje paars/bordeaux rood achtig. Het valt niet heel erg op maar het geeft wel net wat extra’s. En ik vind het zelf wel mooi als je een beetje een onopvallend beetje kleur in je ooglook hebt. Dat geeft het toch net iets extra’s dan alleen een natural look. Maar het is niet te opvallend. Deze look zou ik bijvoorbeeld wel naar school dragen.

Ik ben de laatste tijd een fan van bordeaux rood en misschien ga ik binnenkort toch nog eens proberen om een look te maken met bordeaux rood als basiskleur. Wie weet (;

Ik hoop dat jullie het weer eens leuk vonden om een ooglook te zien!

 

Geef een reactie

