Pumpkin DIY | Inspiration

Hier in Nederland is Halloween eigenlijk niet echt iets bijzonders. Er zijn wel eens wat kleine kinderen die langs de deur komen maar dat zijn er meestal niet zo veel. Ook hebben wij hier niet dat huizen en wijken opeens veranderen in spookachtige dingen. Soms vind ik dit best jammer als je bijvoorbeeld al die Halloween tutorials op youtube ziet van Amerikaanse youtube goeroes. Maar vandaag wil ik wel een artikeltje laten zien met daarin DIY inspiratie voor pompoenen! Pompoenen horen natuurlijk een beetje bij Halloween, maar ze horen ook bij de herfst dus je zou ze ook als decoratie kunnen gebruiken in de herfst. Klik snel verder voor inspiratie foto’s!

Dit is een pompoen waar de bovenkant vanaf is gesneden.De pompoen zelf is wit geverfd (je hebt ook witte pompoenen). En hierna zijn er bloemen in gezet. Ik vind het er echt mooi uitzien! Het lijkt bijna op een normale vaas. Ik vind de combinatie van het wit en de roze bloemen ook erg mooi.

Glitter pompoenen! Dit zijn witte pompoentjes waarvan delen met glitters zijn bestrooid.

Deze pompoenen zijn helemaal bekleed met kranten en behang! Ik weet niet precies hoe ze dit gedaan hebben maar ik denk met behanglijm.

Een soort van Tribal pompoen.

Chalkboard pompoen, met krijtbord verg op de pompoen zelf. Hierna kan je er allerlei dingen op tekenen en schrijven.

Dit is gewoon een normale pompoen zonder verf of iets, maar ik vind deze pompoen wel een erg mooie kleur hebben.

Ik hou zelf niet zo van oranje pompoenen maar deze vind ik wel schattig, er zijn hele dunne blaadjes goud op gedaan. Dit is geen echt goud, maar je kent dit misschien ook wel van nagellak.

En als laatste nog een filmpje van Mister Kate, pompoenen in pasteltinten vind ik ook leuk staan. Zelf heb ik geen pompoenen thuis maar ik vind het toch wel leuk om af en toe naar van die ideetjes te kijken. Want je kan dus zelfs met pompoenen DIY’s maken!

Wat vinden jullie van versierde pompoenen?

 

Een gedachte over “Pumpkin DIY | Inspiration

Geef een reactie

