Zoeva kwasten | Review

Ik wilde al erg lang nieuwe kwasten, hiervoor gebruikte ik kwasten van de Hema maar ik wilde betere kwasten. Ik heb best lang met mijn Hema kwasten gedaan maar op een gegeven  moment werd ik gek van de kwaliteit, op een gegeven moment bracht ik zelfs oogschaduw met mijn vingers aan omdat ik geen zin meer had om mijn Hema kwasten te gebruiken. Het was dus hoog tijd voor nieuwe kwasten, ik had al veel positieve dingen over Zoeva kwasten gehoord en daar heb ik er ook een aantal van gekocht.

Zoeva is een Duits make-up merk wat ook veel kwasten verkoopt. Ik lees altijd goede dingen over Zoeva kwasten dus ik besloot er een paar te bestellen. Zoeva kwasten zijn voor kwasten redelijk goedkoop. Je kan ze hier niet in de winkel kopen, ik heb ze daarom ook online besteld. Ik heb ze op zoeva.de besteld. Ik heb twee gezichtskwasten gekocht en drie oogschaduw kwasten.

Als eerste heb ik deze twee gezichtskwasten gekocht:

  • 125 stippling brush €10,50
  • 106 powder brush €10,50

Als eerste nummer 106 de poeder kwast. Dit is een hele compacte kwast waar je perfect je gezicht mee kan poederen. Het is geen te grote kwast maar ook niet te klein. Dit vind ik zelf erg fijn. Ik vind het ook fijn dat hij lekker compact is, hierdoor pakt hij genoeg poeder en wordt het goed verdeeld.

Hiervoor gebruikte ik voor foundation een foundation kwast, zo’n platte. Maar ik wilde ook heel graag een stippling brush. Met een stippling brush kan je je foundation heel mooi egaal aanbrengen en krijg je niet zo’n cake effect. Zoals je op bovenstaande foto’s ziet staan de haren van een stippling brush verder uit elkaar dan een normale kwast. Hierdoor brengt hij een heel mooi laagje aan. Ik vind deze kwast echt heel erg fijn, zeker omdat ik niet zoveel foundation nodig heb en ik met deze kwast een mooi laagje aan kan brengen.

Zoeva kwasten zijn echt heel erg zacht, ik was echt verbaasd over hoe zacht ze waren toen ik ze voor het eerst voelde. Echt een heel groot verschil met mijn oude kwasten. Je merkt gelijk dat ze van betere kwaliteit zijn.

Ik kocht ook nog drie oogschaduw kwasten:

  • 227 Soft definer €6,50
  • 232 Classic shader €9,50
  • 228 Crease €6,20

De oogschaduw kwasten hebben net als de gezichtskwasten een mooie strakke zwarte buitenkant met zilveren letters.

Als eerste kocht ik nummer 227 de soft definer. Dit is een blendingbrush. Op de foto is dit de witte kwast. Zoals je ziet is hij lekker breed en fluffy. Hij blend ook erg goed en ik ben er blij mee.

Nummer 232 is een classic shader. Dit is eigenlijk een kwast die je voor van alles kan gebruiken. Ik gebruik hem bijvoorbeeld voor over mijn hele ooglid. Deze kwast is de bruine kwast op de foto. Het is een vrij platte kwast die ook lekker stevig is.

Als laatste kocht ik nog nummer 228 een crease kwast. Dit is de zwarte kwast op de foto. Zoals je ziet is dit een kwast met een puntig puntje. Hiermee kan je goed in je crease oogschaduw aanbrengen.

Ik gebruik de kwasten nu iedere dag en ik vind ze erg fijn. Tot nu toe heb ik eigenlijk niks negatiefs te melden over deze kwasten. Ik vind dat ze er mooi uitzien en ze zijn niet zo duur. Alleen de €5,00. Dat vind ik wel best vervelend. De kwasten zitten wel erg goed verpakt allemaal in een apart hoesje maar ze komen in en vrij grote doos aan en doordat ze in een vrij grote doos zitten en uit Duitsland komen zijn de verzendkosten wel wat aan de dure kant. Maar dat had ik er wel voor over.

Als je op zoek bent naar goede en redelijk goedkope kwasten dan kan ik je Zoeva kwasten zeker aanraden!

3 gedachtes over “Zoeva kwasten | Review

  1. Pingback: Zoeva kwasten | Review | Jasmijn Beauty

Geef een reactie

