My life; What’s happening? #4

Ook het my life; what’s happening artikeltje is alweer een tijdje geleden. Het laatste artikeltje was aan het begin van dit schooljaar en sinds die tijd is natuurlijk weer heel wat veranderd. Vandaag ga ik jullie weer een beetje bij praten over waar ik op dit moment allemaal mee bezig ben. Verwacht heel wat tekst want ik ben in een schrijf-bui, haha!

Goed, als eerste zal ik maar weer gelijk met het volgende beginnen: mijn blog. Het is de laatste tijd erg rustig qua artikelen en dat heeft ook een paar redenen. Als eerste is het natuurlijk school. Ik zit nu in vwo 5 en dit jaar is best wel heel erg belangrijk. Ze zeggen ook wel dat dit het ergste jaar is van heel vwo, en ik begin het ook al te merken. Ik heb al vaker gehad dat het wat minder ging met mijn cijfers maar uiteindelijk haal ik het altijd wel weer op. Vorig jaar in de vierde klas was het eigenlijk een fijn jaar, ik kon eindelijk Frans  laten vallen (halleluja) laten vallen en andere vakken en ik had vakken die ik gewoon wel redelijk kon. Maar vwo 5, ja dat is wel weer wat moeilijker en ik begin het nu alweer te merken. Mijn cijfers op school zijn nooit zo heel erg hoog, bij de meeste vakken wel gewoon voldoende maar hoger dan een 7 is wel een uitzondering. Maar dit jaar begon het eigenlijk al best wel slecht, normaal is bio een van mijn beste vakken maar dit jaar begon ik gelijk al met twee onvoldoendes dus stond ik op mijn rapport ook gelijk een tekort voor bio. En dan hebben we nog het probleem wat natuurkunde heet. Ik weet niet hoe het komt maar dit jaar heb ik gewoon nog geen een voldoende gehaald voor een natuurkunde repetitie. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar krijgen want ik weet het gewoon echt niet. Ik ben iemand die altijd al het huiswerk maakt, een goede planning maakt en al ruim van te voren begint met leren, oefeningen opnieuw maakt en kortom heel veel leert maar schijnbaar doe ik toch iets fout op een of andere manier. Dat is best wel demotiverend want ik weet op een gegeven moment ook niet meer wat ik eraan kan doen om het weer op te halen, want ook dat is best wel moeilijk als je normale cijfers ook niet uitzonderlijk hoog zijn. Maar goed, ik ga het volgende hoofdstuk net als altijd weer mijn best doen en dan zien we het wel weer.

School is dus een van de redenen dat het rustiger is, maar het is niet de enige reden. Ik vind bloggen echt heel leuk en het hoort echt bij mijn leven. Ik ben al zo lang bezig met site’s (websitemaker) en blogs en het is echt een groot deel van mijn leven. Niet alleen mijn eigen blog maar ook andere blogs, youtube en de rest van internet. Ik vind het ook heel leuk om de dingen die ik leuk vind te delen met de rest van de wereld maar ik heb af en toe een beetje het gevoel dat ik het voor niets doe. Natuurlijk doe ik het vooral omdat ik het leuk vind maar reacties vind ik ook altijd heel erg leuk! Ik merk dat dat de laatste tijd steeds minder is en dat vind ik echt heel erg jammer. Ik weet dat er redelijk wat mensen zijn die mijn blog volgen via wordpress want dat kan ik zelf bijhouden en ook met mijn bezoekersaantallen ben ik over het algemeen tevreden en daar let ik zelf ook niet zoveel op maar wat ik zo jammer vind is dat ik zo weinig reacties krijg op artikelen. Ik steek in veel artikelen best wel wat tijd en ik ben zelf altijd trots als ik weer een artikel met foto’s en tekst online heb gezet maar dan vind ik het zo jammer als ik er bijna geen reacties op krijg. Daardoor was ik ook qua bloggen een beetje gedemotiveerd. Maar ik ga weer proberen af en toe wat te posten en hopelijk reageert iedereen die dit leest dan op mijn artikelen, haha!

Verder heb ik wel weer wat leuke ideetjes. Ik wil me ook weer wat meer gaan focussen op mijn youtube account. Want dat is helemaal lang geleden dat ik daar iets op het geplaatst. Ik heb al wat filmpjes gemaakt en bewerkt maar ik twijfel nog steeds of ik ze wel online zal zetten. Ik vind dat youtube toch anders is dan mijn blog. Op mijn blog komen vooral degene die echt gericht hier komen omdat ze het leuk vinden of iets leuks hebben gezien maar op youtube heb je toch vaak mensen die anoniem zijn en het dan leuk vinden om negatieve reacties achter te laten. Kortom bij youtube twijfel ik altijd wat langer om iets online te zetten. Maar ik ga het toch maar gewoon doen denk ik.

En verder heb ik heel veel zin in dit weekend. Normaal werk ik altijd op zaterdag maar omdat het nu weer kouder begint te worden is het altijd rustiger in de stad en daardoor ben ik nu af en toe vrij op zaterdag. Deze zaterdag ga ik ein-de-lijk naar de Hunger Games 2: Catching Fire! Ik kijk hier echt al zo lang naar uit, al meer dan een jaar. Ik heb alle boeken gelezen in het Nederlands én in het Engels en natuurlijk heb ik ook de eerste film gezien en ik heb zo veel zin in de Catching Fire! Ik heb al zoveel positieve dingen over de tweede film gehoord en ik ben zo benieuwd hoe ze alles gefilmd hebben en hoe alles eruit ziet. Ik wilde eigenlijk gelijk de woensdag gaan waarop de film uitkwam maar dat kwam er niet meer van. Door allerlei redenen en dingen kon ik ook in het weekend niet maar nu ga ik eindelijk deze zaterdag. Ik heb het gevoel dat heel de wereld hem al gezien heeft, maar eindelijk ga ik dan ook deze zaterdag.

En verder komt mijn favoriete seizoen er weer aan: de winter! Ik hou echt van de winter en de kou. Het klinkt misschien raar maar ik hou echt van de winter. De winter is gewoon zo gezellig, met kerst, oud &  nieuw, en mijn eigen verjaardag haha. Ik heb alweer allerlei leuke kaarsjes en lampjes gekocht en ik heb alweer heel veel zin in kerst. En ik hoop ook dat het deze winter weer gaat vriezen zodat we weer kunnen schaatsen op natuurijs en dat het gaat sneeuwen!

Bron plaatjes: weheartit

Ik denk dat dit wel weer het einde was van deze my life; what’s happening? Het is flink wat tekst maar ik vond het wel weer eens tijd om jullie bij te praten!

5 gedachtes over “My life; What’s happening? #4

  1. Leuke tekst om te lezen. Heel veel succes op school en hopelijk komt alles wel goed! Ik ga morgen naar The Hunger Games: Catching Fire kijken, kijk er zo hard naar uit! Veel succes ook nog met je blog!

  2. Omdat je zo graag een reactie wilt :P
    Nee hoor ik vind het ook leuk om te reageren maar heb niet zo veel tijd…
    Dezelfde reden: voor mij is ook het heljaar 5VWO aangebroken.
    En wauw dat natuurkunde probleem herken ik zo!
    Ik heb het 3e en 4e naast mijn huiswerk niet veel gedaan en nu had ik kei veel geleerd krijg ik gewoon een onvoldoende!!
    Herkenbaar dus.
    Ik wens je veel succes!!
    p.s. ik ga ook naar catching fire en heb zoooo veel zin daarin

  3. Hoi! Leuk om weer een artikel van je te lezen ;)
    Ik zit ook in 5vwo, dus herken je verhalen best wel..
    Hoe vond je catching fire? Super leuk he!
    Ik kijk echt uit naar de laatste twee delen…
    XXX

  4. Hoi, jammer dat er steeds minder reacties komen..
    je post echt super leuke berichten!! Dat meen ik hoor. (je moet echt schrijfster worden!)
    misschien komt het omdat af en toe een hele tijd niks plaatst. Ik ga trouwens volgend jaar
    ook naar vwo 5, hopelijk staat mij niet het zelfde te wachten… :o

    • Dankjewel voor je comment, en eerst wilde ik inderdaad ook schrijfster worden hahah, maar nu niet meer! En het ligt er ook aan welk profiel je hebt. Je moet er niet teveel tegenop zien, als je alles goed bijhoud en je best doet kom je al een heel eind!

Geef een reactie

