Nieuwe kaarsjes | Inspiration

De winter komt er weer aan en de dagen worden weer korter. Ik hou er altijd van om kaarsjes op mijn kamer te zetten. Ik vind het altijd heel gezellig staan en je hebt zoveel leuke kaarsenhoudertjes. Pas liep ik even in de Xenos en de Action en daar kocht ik een paar nieuwe kaarsenhoudertjes.

Dit zijn de dingen die ik gekocht heb. Alles komt van de Xenos op de glazen houder en het vierkante dienblaadje na. Dit dienblaadje had ik gekocht omdat het me wel leuk leek om daar de kaarsjes in te zetten, maar dat heb ik uiteindelijk toch niet meer gedaan.

Als eerste zag ik deze twee huisjes waarin je een waxinelichtje kan zetten. Ik vond deze echt super schattig.

Deze twee vond ik ook erg leuk. De linker komt van de Xenos en de rechter komt van de Action.

Deze twee kocht ik allebei bij de Xenos. Als het licht hierdoor schijnt ziet het er ook erg mooi uit.

Deze kaarsjes heb ik allemaal op een klein paars kastje gezet vlakbij mijn bed. Ik heb ze niet meer op het dienblaadje gezet omdat ik dat niet zo mooi vond staan op het kastje. Ik heb de kaarsjes er gewoon los op gezet. De kleuren passen perfect bij elkaar.


De andere kaarsjes, de huisjes heb ik op mijn bureau gezet. Ik heb ze bij mijn vogelkooispiegel gezet waar ik ook mijn leuke uilenkaarsje in heb staan. Dit uilenkaarsje had ik al en komt van de Intratuin.

Ik hou van kaarsjes! Ik denk dat ik binnenkort ook weer wat kerstlampjes op ga hangen, dat vind ik ook altijd heel erg leuk staan.

Beginnen jullie ook alweer in de kerst- en wintersfeer te komen?

2 gedachtes over “Nieuwe kaarsjes | Inspiration

Geef een reactie

