Foto’s storm | Fotografie

Gister (donderdag) waaide het in heel Nederland heel erg hard, wat jullie vast ook wel gemerkt hebben. Ze gaven zelfs in delen van Nederland code rood af. Hier waar ik woon in Zeeland waaide het ook erg hard vooral aan het strand en daarom besloot ik wat foto’s te gaan maken. Ik kon mijn camera bijna niet stil houden door de harde wind en na afloop zat heel mijn lens onder spetters zeewater maar ik vond het toch leuk om eens foto’s te maken bij dit soort weer. Ik kon zelfs tegen de wind in leunen! Klik snel verder voor de foto’s.

Ik ben gelijk nadat ik uit school kwam gaan kijken maar het werd al wel erg snel donker waardoor het nog moeilijker was om mooie scherpe foto’s te krijgen. Rond een uur of vijf werd het al snel donker. Maar ik vond die donkere lucht ook wel mooi staan bij de zee. Ik ben wel blij dat ik nog even foto’s ben gaan maken, het was best druk met mensen die foto’s aan het maken waren. De golven waren ook echt heel erg hoog. Het was wel laag water dus op zich viel het nog wel mee. ’s Nachts werd het wel hoog water en toen is de hoogste waterstand sinds de watersnoodramp gemeten hier. Maar voor zover ik weet is er weinig (of geen) schade maar het heeft wel wat mooie foto’s opgebracht!

6 gedachtes over “Foto’s storm | Fotografie

  1. wat een gave foto’s, bij landschappen fotograferen moet je er wel op letten dat de horizon evenwijdig loopt met de boven en onderkant van de foto, maar het was natuurlijk erg moeilijk om de camera recht te houden; zoals je zelf al zei.. ik woon ook in zeeland, in kruiningen, dus wij gaan altijd naar het strand in wemeldinge; maar bij de radarpost hebben we ook een ‘strandje’ waar ik altijd lekker rijd als het ‘laag water’ is, welk strand is dit?? waar woon jij dan of zeg je dat nie :-) XX

    • Dankje voor de tip! Het ging inderdaad heel moeilijk daarom zijn de foto’s ook niet zo scherp. Maar dit is bij het strand van Vlissingen bij de boulevard, ik woon zelf ook in Vlissingen (:

Geef een reactie

