Catrice Matt-erial Girl Lipstick | Review

Vandaag heb ik weer een review geschreven voor jullie. Pas kocht ik de Catrice matt-erial girl lipstick. Een liptstick met een mooie donkere roze kleur die ook nog eens mat is! Hoe de kwaliteit van deze matte budget lipstick is lees je na de klik!

Ik draag niet vaak lipstick, maar ik vind het altijd super mooi staan bij andere. Ik zou het wel vaker willen dragen maar ik durf niet met een fellere kleur lipstick naar school. Toen ik deze lipstick van Catrice zag vond ik de kleur heel erg mooi en daarom besloot ik deze te kopen. Ik kocht  nummer 270 Matt-erial Girl.

Misschien zagen jullie het al, maar ik heb de lipstick inderdaad al gebruikt voordat ik er foto’s van heb gemaakt, sorry! Toch wilde ik jullie hem nog graag laten zien omdat ik de kleur zo mooi vind. De kleur van deze lipstick is een soort van bordeaux rood, echt de perfecte herfst/winter kleur.

Deze lipstick hoort bij de matte lipstick van Catrice, wat ik ook wel leuk vond. Want ik vind matte lipstick altijd erg mooi staan bij andere.

De lipstick dekt erg goed en blijft ook goed zitten. En voor een budget merk als Catrice is hij ook goed mat! Bij budgetmerken zie je vaak geen matte producten, de oogschaduws zijn vaak met shimmer, de lipsticks zijn glanzend maar nu heeft Catrice toch wel een matte lipstick.

De bovenste foto is zonder flitser en de onderste foto is met flitser. Vooral op de bovenste foto zie je dat de lipstick echt mat is.

Ik vind het echt een fijne en mooie lipstick, en zeker voor de prijs. Ik denk dat ik deze lipstick misschien op ga doen naar het kerstbal op school. Ik vind het echt een mooie kerstkleur!

Catrice Matt-erial Girl lipstick €3,99

Een gedachte over “Catrice Matt-erial Girl Lipstick | Review

Geef een reactie

