Kerst / winter nagels | nail-art

Op veel blogs zie je na de kerstdagen foto’s van kerstlooks en outfits verschijnen maar aangezien ik er met kerst vrij normaal uitzag leek het me wel leuk om te laten zien hoe mijn nagels er met kerst uitzagen. Ik vind het altijd wel leuk om met kerst nail-arts te maken, dit keer maakte ik weer mijn geliefde sneeuwvlokken nail-art.

Dit was mijn nail-art dit jaar. Ik heb al eerder een nail-art met dit soort sneeuwvlokken gemaakt. Op mijn ringvinger en duim heb ik iets anders gedaan. Op mijn duim heb ik een kerstboompje gemaakt en op mijn ringvinger een soort printje wat je veel op kersttruien ziet. Bij de sneeuwvlokken heb ik nog kleinere stipjes gedaan zodat het echt op sneeuw lijkt. Ik blijf sneeuwvlokken super mooi vinden en ook op mijn nagels blijven het favorieten. Als basis kleur koos ik een bordeaux rode kleur van O.P.I. dit geeft echt een kerstgevoel.

Hoe zagen jullie er uit met kerst?

2 gedachtes over “Kerst / winter nagels | nail-art

Geef een reactie

