Het jaar 2013

De dag waarop dit artikel online komt is de laatste dinsdag van 2013 en het is vandaag natuurlijk oudjaarsdag! Op het moment dat dit artikel online komt ben ik oliebollen en broodjes aan het verkopen op mijn werk maar in dit artikel wilde ik heel het jaar 2013 proberen een beetje samen te vatten! Klik snel verder om het hele artikel te lezen!

Als eerste begon dit jaar voor mijn blog al erg goed. Terwijl ik rustig mijn blog opende zag ik opeens dat mijn statistieken heel erg hoog waren vergeleken met normaal. Toen ik later die dag op girlscene.nl kwam zag ik dat mijn blog op Girlscene stond! Ik weet nog heel goed hoe blij en verrast ik hiermee was, dit was op 11 januari.

Ook maakte ik in de maand januari veel DIY’s en ook sneeuwde het toen. Ik ben er toen op uit gegaan met mijn camera en maakte onder andere foto’s van een roodborstje wat heel erg dichtbij kwam.

En in januari ben ik ook jarig, op 29 januari werd ik alweer zestien. Sweet sixteen! Mijn zusje maakte deze prachtige taart (en hij was ook heel erg lekker!). Ook kreeg ik voor mijn verjaardag mijn eerste Chanel product, een hele mooie roze nagellak:

Februari was niet zo’n hele bijzondere maand waarin ook geen hele bijzondere artikelen online kwamen.

In Maart en April had ik het druk met school waardoor er die maand niet veel online verscheen. Wel heb ik in die maand een nieuwe mobiel gekocht, en ik ben er nog steeds heel blij mee: de samsung galaxy S 3.

Ook maakte ik in April deze Tribal nail-art:

In mei was het natuurlijk Moederdag en maakte ik ook weer een DIY ook begonnen de voorbereidingen voor de zomervakantie waarin we naar Noorwegen gingen.

Ook kocht ik een van mijn favoriete nagellak kleuren: go ginza van Essie.

In juni begon voor mij de zomervakantie en in die maand kocht ik ook het miss Dior parfum, ik ben er nog steeds verliefd op.
Ook schreef ik in juni het artikel over het kokosvet haarmasker en dit is tot nu toe iedere week weer het best gelezen artikel!

Juli was ook een erg leuke maand want in die maand ging ik op vakantie naar Noorwegen en eindelijk lukte het om een donut knot in mijn eigen haar te maken. Twee en een halve week ben ik op vakantie geweest en het was zoals altijd weer heel erg leuk, en dit jaar had ik eindelijk een goede camera waarmee ik foto’s kon maken.

Augustus

In deze maand begon school weer, 5 vwo. Vol goede moed begon het huiswerk maken en leren weer. Ook kwamen er in deze maand weer wat DIY’s online.

September + oktober

En ondertussen was school alweer even bezig en was het weer erg druk. In deze maanden gebeurden daarom ook niet zoveel bijzonders. Wel had ik in oktober mijn eerste samenwerking met een andere blog: een nail-art samen met Sophie van bonjourgoodbye.wordpress.com. Dit vond ik echt heel leuk!

November

Eindelijk werd het weer wat kouder en winterachtiger in november. Ik kocht eindelijk goede kwasten van Zoeva en ook was het weer tijd voor kaarsjes op mijn kamer.

December

En we zijn weer bij de maand december aangekomen. Een maand waarin ik het voor de kerstvakantie heel erg druk had met school maar ik merk wel dat ik het bloggen weer iets serieuzer aan het doen ben. Vooral nu het kerstvakantie is. Ook begon december al gelijk met een storm en nu is heel 2013 alweer voorbij!

Verder was 2013 eigenlijk niet zo heel bijzonder voor mij. Ik ben overgegaan van vwo 4 naar vwo 5 en ik merk af en toe wel dat alle dingen op school nu toch wel heel belangrijk worden omdat ik als alles goed gaat over iets meer dan een jaar al examen moet doen. Ook ben ik het afgelopen jaar begonnen met rijlessen en daarmee ben ik ook al een heel eind. Ik moet nog een stuk of 10 lessen en dan moet ik praktijkexamen doen. Ook moet ik de dinsdag na de vakantie theorie examen doen, dus ik hoop dat ik het gelijk in een keer haal! Ik vind het echt heel leuk om auto te rijden en gelukkig gaat het ook best goed. Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik straks gewoon echt zelf mag autorijden! Er moet dan nog wel iemand met vijf jaar rijervaring naast me zitten omdat ik nog geen 18 ben maar ik heb dan in ieder geval al wel een rijbewijs. Nu maar hopen dat ik voor mijn theorie na de vakantie en mijn praktijkexamen slaag! En verder komt de eerste echte SE-week eraan, of tentamen week zoals het ook wel eens genoemd word. En ik ben over minder dan een maand alweer jarig!

De tijd gaat echt heel erg snel, en vooral de laatste tijd omdat ik steeds zo druk ben met school. Maar ik denk dat 2014 wel een leuk jaar gaat worden! Iedereen een gelukkig nieuw jaar!

2 gedachtes over “Het jaar 2013

  1. 2013 ook het jaar dat ik jouw blog ben gaan volgen!
    Hele fijne jaarwisseling en een gezond, liefdevol en gelukkig nieuwjaar!!

  2. Voor mij is 2013 ook het jaar dat ik jouw blog ben gaan volgen!
    Voor jou ook een gelukkig, gezond mooi nieuw jaar, en natuurlijk veel succes op je blog!!!

Geef een reactie

