Urban Decay Naked 2 palette | Review

Kerst is alweer voorbij en we zijn weer begonnen aan een nieuwjaar maar vandaag laat ik jullie wel een van de kerstcadeautjes zien die ik heb gekregen. Wij hebben geen Sinterklaas gevierd maar wel kerst, ik vind het zelf altijd heel leuk om cadeautjes voor andere te kopen maar natuurlijk ook om te krijgen! Toen ik een van mijn cadeautjes uitpakte zag ik dat het een urban decay naked palette zag was ik heel erg blij, want ik wilde al heel lang een van de drie naked palettes!

En wauw wat is hij mooi! Ik heb het Urban Decay Naked 2 palette gekregen. Op het moment zijn er drie naked palettes. Nummer een was natuurlijk de eerste en dit palette bevat de meeste bruintinten. Palette twee bevat ook veel bruintinten maar ook wat kleuren die iets meer naar rozig neigen. En als laatste palette drie, de nieuwste van allemaal. Dit palette bevat wat meer rozige kleuren.

In alle paletten zitten matte kleuren maar ook shimmer kleuren. Dit vind ik zelf het mooie aan deze paletten, ik heb nog niet zo veel matte oogschaduws maar ik vind het wel mooi.

Ik heb dus nummer twee gekregen van mijn moeder. Mijn moeder heeft hem online gekocht en ze vertelde dat nummer drie bijna niet te krijgen is. Maar ik ben blij dat ik nummer twee heb gekregen want ik vind dat deze hele mooie kleuren heeft voor mooie natuurlijke looks. Maar je kan er natuurlijk ook heftigere looks mee maken.

Ik moest me inhouden om niet gelijk de kleuren op mijn hand te testen maar ik heb me ingehouden en er eerst foto’s van gemaakt! Bij de paletten zitten ook altijd een lipgloss en een kwastje in het palette zelf. Als je zelf van plan bent om er een te kopen moet je er wel op letten dat je geen neppe koopt want er worden heel veel neppe paletten gemaakt! Op internet kan je vinden waaraan je echte en neppe palette kunt herkennen.

Dit zijn de kleuren. Ik vind de kleuren echt heel mooi. Er zitten basiskleuren bij die ja bijvoorbeeld als highlighter kan gebruiken maar je hebt ook basiskleuren waarmee je een mooie naturel look. Er zitten ook kleuren in die geschikt zijn voor een heftigere look. Je kan dus heel erg veel met dit palette!

Ik probeer de laatste tijd steeds als ik tij heb een nieuwe look te maken want ik ben helemaal verliefd op dit palette met alle verschillende kleuren.

Ik heb de kleuren zelf niet geswatcht omdat er al zó veel swatches van te vinden zijn. Ik wil binnenkort wel meer en verschillende looks online zetten. De kwaliteit vind ik ook erg goed, alle kleuren zijn goed gepigmenteerd. Wat ik ook fijn vind is dat de kleuren goed gepigmenteerd zijn maar wel goed te blenden zijn. Dit vind ik erg fijn want dat vind ik erg handig en mooi in een ooglook. Sleek oogschaduws zijn bijvoorbeeld ook erg goed gepigmenteerd maar de kleuren blenden minder goed. Gelukkig blenden deze kleuren wel erg goed.

Ik ben heel erg blij met dit palette en ik wil hem echt niet meer kwijt! Misschien koop ik later ook nog een van de andere paletten want ik ben tot nu toe heel erg blij met dit palette!

 

 

3 gedachtes over “Urban Decay Naked 2 palette | Review

  1. Pingback: Mijn favoriete producten op het moment | Make-up | Jasmijn Beauty

Geef een reactie

