Primark Shoplog | Lifestyle

De vakantie is inmiddels alweer voorbij maar vandaag heb ik nog wel een shoplog van dingen die ik in de vakantie heb gekocht. De eerste zondag van de vakantie ben ik samen met mijn beste vriendin naar Rotterdam geweest en daar heb ik een aantal dingen gekocht, klik snel verder om te lezen wat ik heb gekocht!

We gingen dus de eerste zondag in de vakantie naar Rotterdam. Op zaterdag moesten we allebei werken dus gingen we op zondag. Op zondag is de Primark vanaf 12.00 open en Alexandrium, het winkelcentrum ernaast, ook. We konden niet op een doordeweekse dag omdat we trein dagkaartjes hadden van het kruidvat die alleen in het weekend gelden. We moesten in totaal 1 uur en drie kwartier in de trein zitten maar gelukkig hadden we geen vertraging. Wel was het heel erg druk in de Primark en Alexandrium zelf, maar dit kan ook komen doordat het het laatste weekend voor kerst was.

Als eerste zag ik deze super leuke trui. Ik hou van truien/sweaters en van kant dus dit was echt de perfecte combinatie. De trui zelf is zwart met wit en op de achterkant zit bij de schouders kant. Ik vind het echt een hele fijne trui!

Ook kocht ik deze trui, geen hele bijzondere trui maar hij zit wel heel erg lekker. Vanbinnen is hij heel erg zacht. De achterkant is helemaal zwart, net als de mouwen en een stukje van de voorkant.

Ook kocht ik nog dit shirtje, een vrij simpel shirtje maar wel leuk te combineren met bijvoorbeeld opvallende sieraden.

Ook kocht ik deze armband. Ik vind hem erg mooi, alleen zit hij niet zo lekker. Deze ketting vond ik ook mooi, een blaadje van dun materiaal. En op het moment zijn ‘beanies’ heel erg in, dus moest ik er natuurlijk ook een kopen. Ik heb gewoon een zwarte gekocht, ik durf hem alleen niet op te zetten als ik naar buiten ga haha!

Als laatste kocht ik nog dit shirt bij de River Islands. Ik had dit shirt al eerder gezien toen ik in Rotterdam was maar ik twijfelde toch nog. Dit keer besloot ik hem toch te kopen want ik vond hem nog steeds erg leuk. Het is wel een ander soort shirtje dan ik normaal koop, hij heeft een vrij drukke print met pioenrozen. Ik denk dat ik deze onder een zwart jasje/blazertje aan doe.

En dat was alweer alles wat ik die dag gekocht heb! Voor mijn doen heb ik best weinig gekocht bij de Primark maar doordat het zo druk was waren we al vrij snel weer buiten. Ik ben wel blij met alles wat ik heb gekocht!

2 gedachtes over “Primark Shoplog | Lifestyle

Geef een reactie

