Winter Wonderland | Inspiration

Een van de dingen die ik erg leuk vind om te doen is plaatjes bij elkaar zoeken en daar dingen mee doen, een van die dingen is bijvoorbeeld collages maken. Het leek me wel leuk om af en toe eens wat van die collages te laten zien. En omdat het nu winter is is het thema van deze collages: winter wonderland. Ondanks dat het nog niet zo koud is kom je hier toch vast wel mee in een winterstemming.

Bij de winter denk ik gelijk aan sneeuw! Ik weet dat een heleboel mensen hier in Nederland niet echt van sneeuw houden of het al snel zat zijn maar ik hou er echt van! Er zijn echt zó veel plaatjes te vinden waarop dieren staan met sneeuw en hele mooie omgevingen!

En rond deze tijd met de winter en nu kerst net voorbij is kun je ook veel plaatjes vinden van bijvoorbeeld Scandinavisch ingerichte huisjes. Dit vind ik zelf altijd erg leuk om te zien omdat ik natuurlijk zelf ook in Noorwegen ben geweest. Ik vind de stijl ook erg mooi, er is veel wit en met houten details en kleine houten huisjes. Ja, ik vind het leuk!

Ik heb alle plaatjes van pinterest, iets wat ik de laatste tijd ook af en toe doe. Niet zo vaak als tumblr maar ik vind het wel leuk om te doen. Je kan me volgen op pinterest, mijn naam:  http://pinterest.com/jasmijnlaura.

Hebben jullie zelf ook pinterest? Laat je pinterest dan achter in de comments, ik zoek nog anderen om te volgen!

6 gedachtes over “Winter Wonderland | Inspiration

  1. super leuk! die huisjes met die kaarsjes hebben wij ook:) heb jij de link naar dat plaatje in de tweede collage rechtsboven, die met dat bankje en die kussens..

Geef een reactie

