Happy Birthday to me | Lifestyle

Hee allemaal, na twee weken is hier weer een post. En vandaag ben ik jarig! Ik ben vandaag 17 jaar geworden, al best wel oud haha! Ondanks dat ik vandaag gewoon naar school moest en mijn verjaardag iets anders is dan normaal heb ik toch iets nieuws in mijn haar gemaakt en mijn favoriete sieraden en nagellak op gedaan.

Over mijn haar komt binnenkort nog een artikel online met duidelijke foto’s en uitleg. Verder ga ik weer gewoon verder met bloggen zoals ik al deed. Ik was twee weken afwezig omdat mijn opa precies twee weken geleden is overleden en ik gelijk daarna SE-week had, waarvan ik er ook nog een moet inhalen. Vandaar dat mijn verjaardag ook iets anders is dan normaal en ik het ook niet uitgebreid vier omdat ik er zelf een dubbel gevoel bij heb.

Maar ik ga wel gewoon weer verder met bloggen maar dan nu als 17-jarige! Ik heb al weer wat ideeën en artikelen op de planning staan dus verwacht vanaf volgende week weer gewoon artikelen online. Mijn cadeautjes heb ik nog niet gekregen omdat ik eerst naar school moest en gelijk daarna weer verder moest met leren voor het natuurkunde SE dat ik nog moet inhalen. Ik hoop heel erg dat ik nu eindelijk eens een voldoende voor natuurkunde ga halen!

Nou dat was mijn korte post op mijn verjaardag! Ik wilde toch iets posten omdat ik dat ieder jaar doe!

6 gedachtes over “Happy Birthday to me | Lifestyle

Geef een reactie

