Rimmel London Stay Matte Liquid Mouse foundation | Review

Op verschillende blogs zag ik al wat reviews voorbij over deze mouse foundation van Rimmel London. Ik had nog nooit een mouse foundation uitgeprobeerd en ik was daarom ook erg benieuwd. Omdat ik op verschillende blogs positieve reviews las besloot ik hem ook te kopen.

Als eerste vind ik de verpakking mooi, hij is vrij simpel maar ik vind hem wel mooi. De kleuren passen mooi bij elkaar. Ook is het geen gek grote tube maar eentje die je bijvoorbeeld ook makkelijk mee kan nemen. Ik heb de lichtste kleur gekocht, die was voor mij precies goed: nummer 100 Ivory.

De foundation is een matte mouse. De foundation beloofd je huid mat en egaal te maken. Klinkt goed toch? Ik was in ieder geval erg benieuwd. Ik was van tevoren namelijk een beetje bang dat die mouse structuur misschien een pancake effect zou geven.

Uiteraard heb ik de foundation geprobeerd en hij is inderdaad heel erg luchtig! Best een aparte structuur. Voor mij is het de perfecte kleur. De foundation is erg dekkend maar hij veroorzaakt geen pancake effect, heel erg fijn! En ook matteerd deze foundation mijn huid ook erg goed, en mijn houd blijft een groot deel van de dag mat. Ook maakt hij je huid erg mooi egaal en hij dekt erg goed, wat natuurlijk een van de belangrijkste dingen! Ook heb je maar weinig nodig voor je hele gezicht.

Ik ben erg tevreden over deze foundation en ik denk dat ik hem ook weer opnieuw ga kopen als hij eenmaal op is!

Te koop bij drogisten voor €9,99

5 gedachtes over “Rimmel London Stay Matte Liquid Mouse foundation | Review

  1. Jammer dat je er nooit foto’s bij doet van voor en na ofzo;( dat vind ik altijd het handigste en daarom lees ik dit soort reviews.. voor de rest vind ik wel dat je super foto’s maakt enzo:) tis ook echt niet vervelend bedoelt;)

  2. Pingback: Mijn favoriete producten op het moment | Make-up | Jasmijn Beauty

Geef een reactie

