Let’s go Nude | Look

Sinds ik mijn Urban Decay Naked palette heb ben ik er helemaal verliefd op! Ik vind alle kleuren erg mooi en goed gepigmenteerd. Daarom gebruik ik hem de laatste tijd ook erg vaak en ondertussen heb ik een soort van standaard natural look die ik af en toe op mijn ogen doe als ik zin heb om oogschaduw op te doen naar bijvoorbeeld school. Ik zal jullie hieronder de ooglook laten zien, klik snel verder!

Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt. Ik heb geen andere kleuren gebruikt, alleen kleuren uit het palette:
1. Bootycall
2. Tease
3. Suspect
4. Snakebite
5. Verve

Verder heb ik nog het volgende gebruikt om de look compleet te maken:
– Maybelline the falsies mascara
– Essence eyeliner pen
– Hema oogschaduw basis
– Zwart Oogpotlood Action
– Zoeva kwasten

Als eerste ben ik begonnen met nummer 1 Bootycall, deze kleur heb ik gebruikt als highlighter op mijn wenkbrauwbot en een stukje boven de crease zodat ik alle andere kleuren er mooi in kon blenden. Vervolgens heb ik nummer 2 Tease gebruikt als basiskleur. Tease is een bruine matte basiskleur, dit vind ik mooi in combinatie met shimmer. Ik heb Tease over mijn hele bewegende ooglid aangebracht. Vervolgens heb ik in mijn crease kleur 3 Suspect aangebracht. Ik heb de kleuren goed in elkaar geblend zodat alles mooi in elkaar over gaat. Hierna heb ik kleur 4 Snakebite gebruikt. Snakebite is iets donkerder dan Suspect. Met deze kleur heb ik een soort ‘V’ gemaakt, ik heb een klein beetje in mijn crease aangebracht maar hem niet ver naar mijn binnenste ooghoek aangebracht. Om een ‘V’ te creëren heb ik deze kleur ook een klein beetje naar onderen toe geblend, boven de wimperrand (waar de winged eyeliner zit). Dit vind ik altijd wel een mooi effect geven. Als laatste heb ik nog een klein beetje van kleur 5 Verve aangebracht in mijn binnenste ooghoek. Dit is een roze kleur, ik vind dit altijd erg mooi staan bij bruin. En als allerlaatste heb ik Snakebite ook nog een beetje aangebracht onder mijn waterlijn.

Om de look af te maken heb ik met eyeliner een wing gemaakt en daarna nog een beetje zwart oogpotlood aangebracht op mijn bovenste waterlijn. Dit doe ik altijd zodat het er net iets mooier uitziet. Doordat mijn wimpers blond zijn zie je namelijk altijd een soort lijntje tussen mijn wimpers en eyeliner, en om dat te voorkomen breng ik altijd wat zwart oogpotlood aan op mijn bovenste waterlijn. Verder nog een beetje mascara en de look is klaar!

Ik vind dit een fijne look om naar school te dragen omdat het toch iets extra’s geeft aan je make-up zonder dat het té overdreven is. Ik ben in ieder geval erg blij met mijn urban decay naked palette!

5 gedachtes over “Let’s go Nude | Look

Geef een reactie

