My life; What’s happening? #5

Het is alweer twee weken geleden toen het laatste artikel online kwam. Toch wilde ik jullie vandaag weer even een beetje op de hoogte brengen van wat ik allemaal aan het doen ben op het moment. Daarom vandaag weer even een praat artikeltje.

Op het moment, je raad het vast al, heb ik het weer erg druk met school. Mijn cijfers zijn de laatste tijd niet zo geweldig dus ik moet er echt nog even flink tegenaan. De zomervakantie lijkt nog erg ver weg, maar eigenlijk duurt het helemaal niet meer zo lang. In totaal nog 15 weken. Maar bij die weken zit ook nog de meivakantie, pasen, pinksteren dus eigenlijk duurt het helemaal niet meer zo lang! Dat betekent wel dat ik ook de laatste periode nog even goed mijn best moet doen.

Verder heb ik heel erg veel zin in de meivakantie want dan ga ik drie dagen naar Londen! Ik ben al een keer met school een dag in Londen geweest maar toen moesten we echt het programma van school volgen, dat was wel heel erg leuk maar nu ga ik echt drie dagen en ik heb er heel veel zin in! Ik ga natuurlijk niet alleen maar samen met mijn moeder, zusje en oma. Ik ben ook alvast aan het sparen want ik en mijn zusje willen ook zeker naar de Primark en Oxford street. Ik heb er heel veel zin in!

En waar ik ook nog eens heel erg blij mee ben is het volgende: ik heb mijn rijbewijs gehaald! Ik was al een tijdje bezig met rijlessen en ik heb ongeveer 35 lessen gehad. Ik moest afgelopen donderdag praktijk examen doen. Gelijk ’s ochtends om 9.50 was ik aan de beurt. Daarvoor heb ik nog een les gehad. Ik was eigenlijk niet zo zenuwachtig, maar tijdens het rijden wel een beetje. Ik dacht zelf echt dat ik gezakt was, tijdens een praktijk examen moet je twee bijzondere verrichtingen doen en ik moest inparkeren en de hellingproef. Allebei gingen ze niet zo geweldig, maar tijdens de rest van het examen ging het wel redelijk en vooral op het laatste kwamen er nog wat onverwachte dingen die ik goed oploste. Dus toen de rij-instructeur zei dat ik geslaagd was, was ik heel erg blij! Ik heb gelijk diezelfde dag nog mijn rijbewijs aangevraagd en nu moet ik nog tot donderdag wachten! Ik mag nog niet alleen rijden omdat ik nog maar zeventien ben. Ik mag alleen rijden met ‘begeleiders’ die op mijn bijrijderspas staan. Maar ik ben in ieder geval erg blij dat ik mijn theorie én ook mijn praktijk examen gelijk in een keer heb gehaald!

Deze bloemen kreeg ik vrijdag opeens bezorgd toen ik buiten bezig was met het hok van mijn cavia. Een hele grote bos bloemen! Mijn vader werkt op een boot en is daarom vaak zes weken weg, nu ook in Australië, maar toch kreeg ik deze bloemen thuis bezorgd!

Dus dat is wat er op dit moment allemaal een beetje gebeurd in mijn leven! Ik hoop dit weekend weer wat artikelen te kunnen schrijven, want ik ben het hele weekend vrij van mijn werk, maar ik moet ook nog erg veel leren dus ik ga het proberen!

xxx Jasmijn

 

 

 

 

3 gedachtes over “My life; What’s happening? #5

Geef een reactie

