Ingevlochten vlecht met 5 plukken | Hair

Als je mijn blog volgt, weet je dat ik van vlechten hou. Daarom probeer ik ook zoveel mogelijk nieuwe vlechten te maken in mijn haar. De 5 strand braid of in het Nederlands: de vlecht met vijf plukken, vond ik al heel erg lang erg mooi maar ik ontdekte maar niet hoe ik zo’n vlecht moest invlechten. Uiteindelijk ben ik er toch achter gekomen, en het invlechten is gelukt!

Ik moet toegeven dat dit een vrij lastige vlecht is. Ik ben vrij goed in vlechten maar ik doe wel alles altijd op mijn eigen haar, en soms is dat best wel eens lastig! Vooral bij deze vlecht is het best lastig om bij jezelf te doen. Je moet steeds vijf plukken met haar vasthouden, en daarbij ook nog steeds nieuw haar erbij pakken. Ook is mijn haar lang en dik, waar ik wel erg blij mee ben, maar op een gegeven moment moest ik wel heel veel haar vasthouden. En mijn armen werden ook een beetje vermoeid, haha!

Ik heb nu in ieder geval door hoe ik deze vlecht met vijf plukken moet invlechten en ik vind het er zelf echt leuk uitzien. Het is een hele brede vlecht en dat je ziet ook dat het geen gewone vlecht is. Volgens mij heb ik ook onderlangs ingevlochten dus hij ligt echt op mijn hoofd.

Ik ben in ieder geval blij dat ik weer een vlecht aan mijn lijstje toe kan voegen. En natuurlijk kan ik hier ook weer een filmpje over maken als jullie dat willen! Ik vind het altijd erg leuk en makkelijker om vlechten uit te leggen in een filmpje, want via foto’s vind ik het zelf altijd een beetje onduidelijk.

Dus laat het me weten in de comments als je hier graag een tutorial van zou willen zien in de vorm van een filmpje!

2 gedachtes over “Ingevlochten vlecht met 5 plukken | Hair

Geef een reactie

