The blogger tag | Tag

Ik schrijf niet zo vaak tags, maar ik vind het wel altijd erg leuk om tags te lezen. Vooral persoonlijke tags waarbij de persoon achter een blog weer wat beter leert kennen. Dat vind ik altijd de leukste tags! Vandaag ga ik voor jullie vandaag ook weer een tag doen, en dit keer de blogger tag. Ik heb deze tags op verschillende blogs voorbij zien komen, maar op veel blogs heet hij net iets anders. Ik heb de vragen overgenomen van ellenismyname.blogspot.be een leuke blog die ik vandaag heb ontdekt. En nu over naar de vragen!

Wat zou je aan je eigen blog willen verbeteren en wat zou je willen houden?
Er zijn aardig wat dingen die ik wil verbeteren aan mijn blog. Ik zou sowieso graag vaker en regelmatiger artikelen online willen zetten. Ik probeer wel altijd artikelen online te zetten met veel (zelfgemaakte) foto’s en met originele ideeën. Hierdoor heb ik af en toe wel het idee dat ik de eisen aan mijn artikelen iets te hoog stel, want op andere blogs zie ik ook vaak artikelen die toch leuk zijn om te lezen maar wel vrij makkelijk te schrijven/fotograferen zijn. Dus ik ga proberen om naast, voor mijn doen, uitgebreide artikelen ook wat makkelijkere artikelen online te zetten. En ook zou ik graag weer een nieuwe header willen, maar dan iets professioneler. Wat ik zou willen houden zijn mijn foto’s en ideeën. Ik hou ervan om foto’s te maken!

Doe je alles voor je blog alleen?
Jup, ik doe alles zelf! Het lijkt me wel erg leuk om vaker met andere blogs samen te werken. Verder zie je af en toe wel mijn zusje voorbij komen in haar tutorials, maar op haar mag ik dan oefenen!

Welk cijfer zou je je blog geven?
Dit vind ik echt een moeilijke vraag! Ik vind mijn blog zelf wel leuk, maar ik weet natuurlijk niet of andere dat ook vinden! Ik geef mijn blog denk ik een 6,5 tot een 7. Omdat ik maar zo weinig tijd heb om artikelen online te zetten!

Verdien je geld met bloggen?
Nee, ik verdien geen geld met bloggen. Ik heb wel een keer iets uit mogen zoeken bij Zalando en een paar dingen ontvangen maar niet veel en ik heb er ook geen geld mee verdient.

Wat vind je een nadeel van bloggen, als je iets zou moeten kiezen. Of : heb je wel eens iets minder leuks meegemaakt door je blog?
Soms krijg je negatieve reacties, maar die krijg ik gelukkig bijna niet op mijn blog. Op Youtube wel af en toe en van mensen op school kreeg ik een paar jaar geleden wel negatieve reacties omdat ze het raar vonden dat ik filmpjes maakten op Youtube. Ik vind niet dat je hier iemand belachelijk om moet maken, ik vind namelijk dat iedereen zelf mag doen wat hij of zij leuk vind.

Hoe vaak word je blog dagelijks bekeken?
Per dag ongeveer 200 keer, maar dit kan erg verschillend. Het waren eerst ook hogere getallen omdat ik toen nog iets vaker artikelen online kon zetten.

Waardoor blijf jij hangen op een blog en wanneer klik je weg?
Mooie foto’s en originele artikelen!

Wat vind jij van persoonlijk bloggen? Waar let je op bij de informatie die je deelt op je blog?
Ik vind persoonlijk bloggen altijd erg leuk. Ik probeer af en toe een persoonlijk artikel online te zetten, maar daarbij let ik er wel op wat ik deel. Maar over het algemeen vind ik dat ik best veel persoonlijke dingen op mijn blog zet.

Denk je nog lang door te gaan met bloggen en hoe zou je blog zich dan ontwikkelen volgens jou? Wanneer zou je stoppen?
Ik ben al zo lang bezig met bloggen en schrijven dat ik het bijna niet meer weg kan denken uit mijn leven. Ik hoop dus dat ik ook nog erg lang door kan gaan met bloggen. Ik hoop dat ik vaker artikelen kan gaan schrijven. Ik heb geen idee wanneer ik zou stoppen met bloggen.

Zou je je blog verwijderen in ruil voor €50000?
Ik weet het niet, haha! €50000 is erg veel maar ik denk niet dat ik ooit zo’n aanbod ga krijgen, dus ik denk niet dat ik deze beslissing ooit zal hoeven maken.

Welke dingen gebruik jij om te bloggen?
Ik heb een Canon EOS 1100D, twee verschillende lenzen, een statief, een afstandsbediening waarmee ik vanaf een afstand foto’s kan maken, mijn laptop en mijn foto’s bewerk ik via Gimp of Picmonkey.com.

Als je nog andere vragen hebt, stel ze dan in de comments!

 

2 gedachtes over “The blogger tag | Tag

Geef een reactie

