Mijn favoriete producten op het moment | Make-up

Ik denk dat iedereen wel een signature look heeft en vaste producten die je graag en vaak gebruikt. Ik heb ook van producten die ik graag gebruik en daarom leek het me leuk om jullie ook eens te laten zien wat voor producten ik graag gebruik. Dit verandert wel vaak, maar er zijn altijd wel wat producten die ik echt blijf gebruiken. Klik snel verder om mijn favoriete producten te zien!

En dit zijn ze dan, mijn favorieten. Ik zal ze allemaal even langs gaan, van veel kunnen jullie ook een review vinden op mijn blog. Ik zal de links erbij zetten naar de reviews.

Dit zijn niet alleen mijn favoriete producten, maar ook een beetje mijn vaste producten die ik iedere dag gebruik. Zo hebben jullie dus ook een beetje een idee van welke producten ik dagelijks gebruik.

Als eerste is een goede basis natuurlijk belangrijk. Ik gebruik al een tijdje de Stay Matte foundation van Rimmel London. Ik vind deze foundation erg fijn omdat je er weinig van nodig hebt, maar hij dekt wel erg goed! Ondanks dat het een mousse foundation is, geeft het geen pancake effect. Ik heb hiervoor nog nooit een andere mousse foundation gebruikt, maar over deze foundation ben ik enthousiast! Hij blijft ook goed zitten.
Naast de foundation liggen ook nog wat schuifspeldjes van Zenner. Dunne en gladde schuifspeldjes zakken altijd gelijk uit mijn haar, maar dit zijn wel hele fijne schuifspeldjes. Deze schuifspeldjes zijn dikker en hebben een groffe structuur. Zo glijden ze niet uit je haar en doordat ze dikker zijn dan normale schuifspeldjes blijven ze ook heel de dag goed zitten!

Dan nog meer basisproducten. Ik begin met de Catrice compact powder. Ik gebruik deze powder al een tijdje en hij bevalt me goed. Het is geen hele speciale poeder maar wel gewoon fijn!
Dan mijn ultieme favoriet: de Catrice concealer. Ik heb deze al heel lang maar hij is nog steeds niet op, integendeel volgens mij zit er nog erg veel in! Ik gebruik deze echt iedere dag. Hij dekt heel goed, je kan hem makkelijk aanbrengen en ook zit er super veel concealer in het kleine potje! Ook is dit een handig formaat om mee te nemen.
En dan een blush, ik vind dit een hele mooie blush van Gosh. Ik gebruik hem niet elke dag omdat hij best fel is maar ik vind hem wel erg mooi. Hij blijft ook goed zitten.

En dan de laatste twee. Als eerste mijn mascara. Sinds ik deze mascara heb ontdekt gebruik ik geen andere meer! Dit is The Falsies Feather look mascara van Maybelline. Bij veel andere mascara’s heb ik dat ik aan het einde van de dag zwart onder mijn ogen heb, maar bij deze heb ik dat nog geen een keer gehad. Het enige nadeel vind ik de prijs, die vind ik zelf iets te duur.
En dan mijn Glam eyes eyeliner van Rimmel London! Deze eyeliner kon ik een tijd lang niet meer vinden in de winkel maar pas zag ik hem weer liggen, en natuurlijk nam ik hem gelijk mee! Dit is echt zo’n fijne eyeliner! Hij heeft een dun kwastje, dit vind ik makkelijk om te gebruiken en hiermee kan ik snel een mooie winged eyeliner maken. Ook blijft hij erg lang zitten, dus dit is ook een van mijn ultieme favorieten!

En dan als laatste, hoe kon het ook anders: mijn Urban decay naked 2 palette! Ik gebruik niet iedere dag oogschaduw maar natuurlijk behoort dit palette wel tot mijn favorieten.

En dat waren alweer mijn favoriete make-up producten van dit moment! 
Wat zijn jullie favoriete producten?

3 gedachtes over “Mijn favoriete producten op het moment | Make-up

Geef een reactie

