Mijn Haar routine Mei 2014 | Hair

Na een lange tijd vandaag weer een artikel. Dit keer ga ik jullie mijn haar routine laten zien. Dus wat ik op dit moment met mijn haar doe, en hoe het er dan uitziet. Ik hoop dat jullie er misschien iets aan hebben. Klik snel verder om de rest van het artikel te zien.

Als eerste ben ik een paar weken geleden naar de kapper geweest en is er best een stuk afgeknipt. Eerst was het echt tot op mijn heupen, maar dit vond ik echt te lang worden. Er is dus een flink stuk van de punten af gegaan en er zijn weer lange lagen in geknipt. Dit wilde ik zelf ook en ik ben er blij mee! Het is nog steeds lang, maar voor mijn doen is dit echt een stuk korter, haha! Hierdoor is mijn haar routine ook een klein beetje veranderd.

Ik was mijn haar om de dag met een anti-roos shampoo van Guhl en een conditioner van Guhl. Ik gebruik niet altijd dezelfde conditioner, dat verschilt best vaak. Ik merk persoonlijk nooit zoveel verschil. Ik douche altijd ’s avonds dus als ik ga slapen doe ik mijn haar, wat dan nog nat is, in een knot. Ik doe er altijd twee elastieken in omdat het anders niet blijft zitten.

De volgende ochtend is mijn haar nog steeds nat. Ik slaap vaak met een vlecht maar ook wel eens met een knot. Als ik niks aan mijn haar doe heb ik al slag in mijn haar. Ik borstel wel altijd mijn haar door, waardoor de slag er uitgeborsteld is. Om deze krullen/slag in mijn haar weer terug te krijgen ga ik het straks föhnen.

Nadat ik mijn haar heb geborsteld doe ik er mousse in. Ik gebruik een krul mousse van Andrélon. Deze mousse knijp ik altijd een beetje door mijn haar heen. Hierdoor knijp ik als het ware al de krul in mijn haar.

Hierna is het tijd om te föhnen, ik gebruik geen speciale of bijzondere föhn. Het enige wat ik gebruik is een grotere föhn borstel waarmee je goed krullen in je haar kan föhnen. Het is zo’n grotere föhn borstel met uitstekende dingen. Een vage uitleg maar jullie snappen hopelijk wat ik bedoel!

 

Hierna ziet het er zo uit, ik vind het zelf nog iets te rommelig. Ik doe er nu nog een klein beetje mousse in en daarna is het eigenlijk al klaar!

En dit is dan hoe het er uiteindelijk uit ziet.

Ik doe dit niet iedere dag omdat ik het niet zo vaak los draag. Maar als ik het los draag vind ik het fijn om dit te doen. Het is vrij snel en simpel te doen en ik vind het er mooi uit zien!

Wat is jullie favoriete manier om je haar te dragen?

4 gedachtes over “Mijn Haar routine Mei 2014 | Hair

Geef een reactie

