Mac Lipstick Pink Plaid & Brave |Review

Al heel erg lang wilde ik zó graag een Mac product. Altijd zag ik overal prachtige plaatjes en swatches voorbij komen, en een Mac product kopen schoof steeds verder omhoog op mijn wishlist. Jammer genoeg hebben ze hier in de buurt niet echt een uitgebreide Mac store met veel producten en online bestellen vind ik qua make-up ook niet zo fijn. Maar toen ik afgelopen vakantie in Londen was is het dan eindelijk gebeurt: ik heb mijn eerste Mac producten gekocht! Klik snel verder voor de review van maar liefst twee Mac lipsticks!

Op de laatste dag dat we in Londen waren gingen we ook nog naar het grote warenhuis Harrods. Gelijk toen we binnen liepen was er een Mac gedeelte. Het warenhuis zelf vond ik niet zo leuk omdat alles wel heel erg luxe en duur was. Maar het Mac gedeelte vond ik natuurlijk wel erg leuk.

Al een tijdje vond ik de kleur ‘Pink Plaid’ erg mooi, ik had foto’s gezien en swatches en ik vond het echt een hele mooie kleur. In de Mac counter heb ik deze kleur geprobeerd en ik vond hem inderdaad net zo mooi als op de foto’s. Ook probeerde ik ‘Brave’ maar toch kocht ik deze niet gelijk. Nadat ik wel ‘Pink plaid’ had gekocht twijfelde ik toch nog of ik ‘Brave’ ook nog zou kopen. Uiteindelijk ben ik toch nog terug gegaan om ook ‘Brave’ nog te kopen. Dus nu ben ik in het bezit van twee Mac lipsticks!

Dit is de eerste kleur ‘Pink Plaid’. Dit is een matte lipstick in een prachtige roze kleur. Het is geen hele felle kleur, maar hij valt wel op. Sowieso vind ik de verpakkingen van de lipstick en de huls erg mooi. Een typische mooie Mac verpakking.

Dit is de kleur op mijn hand geswatcht en op mijn lippen. De kleur is echt goed mat, je merkt goed dat de prijs iets duurder is maar dat je er wel een goed product voor terug krijgt. Bij budget merken is het vaak dat de lipsticks net niet helemaal mat zijn of nog steeds een glans hebben. Bij deze lipstick is dat niet zo, hij is echt helemaal mat. Ik vind het zelf een erg mooie kleur en ik ben er heel blij mee.

De pigmentatie is erg goed en ook blijft hij goed en lang zitten. Ook toen ik gegeten had zat hij er nog goed op. Ik moest hem wel een paar keer even bijwerken maar over het algemeen bleef deze lipstick heel goed zitten.

En dan nog ‘Brave’. Hierboven zie je hem naast ‘Pink plaid’ . Zoals je ziet is deze kleur iets warmer en donkerder. Deze lipstick is ook niet mat maar heeft een satijn glans. Dat is iets meer glans dan een matte lipstick maar niet zoveel glans als een normale lipstick. Deze lipstick ligt dichter bij mijn eigen lip kleur. Ook deze lipstick blijft erg goed zitten.

Ik ben heel erg blij dat ik allebei deze lipsticks heb gekocht en ik heb ze ook al met veel plezier gedragen! Natuurlijk is Mac geen budget merk maar ik ben erg tevreden met de kwaliteit en ik vind dat het de prijs zeker waard is!

Mac Lipstick – €18,50

2 gedachtes over “Mac Lipstick Pink Plaid & Brave |Review

  1. Wat leuk voor je dat je 2 mooie Mac lipsticks hebt gekocht!
    Ik heb er zelf nu 4 en ik vind ze ook heel erg mooi!gr.ingrid

Geef een reactie

