‘Summer Feeling’ | Hair

Vandaag een kort artikel met daarin een probeersel van iets wat ik pas in mijn haar deed. Nu we weer steeds lekker weer hebben vind ik het ook weer leuk om zomerse kapsels uit te proberen. Pas probeerde ik iets wat ik al langer wilde proberen maar het steeds niet deed. Vandaag laat ik jullie zien hoe het eruit zag, het lijkt een beetje op een milk maid braid maar dat is het niet.

Ik heb in dit artikel niet zo veel foto’s omdat ik zo dom was om mijn camera verkeerd in te stellen. Waardoor bijna alle foto’s wazig waren, voor de into foto vond ik het wel een leuk effect maar voor hele artikel had ik toch liever wat meer scherpe foto’s gehad!

Zoals je ziet is het een beetje geïnspireerd op een milk maid braid maar toch ook weer niet. Het is een soort haarband van je eigen haar in een vlecht. Ik ben nog niet helemaal tevreden over hoe het uiteinde van de vlecht eruit ziet, maar dat ga ik binnenkort proberen anders te doen. Ik heb de vlecht over mijn hoofd vanaf een kant ingevlochten en toen vanachter vast gezet. Ik vind het zelf mooier als er aan het uiteinde van de vlecht geen elastiekje zit, maar als ik het alleen met schuifspeldjes vast zet valt de vlecht al heel erg snel naar beneden.

Ik vind dit best een fijn kapsel. Het is bijvoorbeeld handig als je je haar los wilt maar het niet in je gezicht wil hebben. Ook hoef je er verder naast het vlechten helemaal niks aan te doen. Je kan ook nog een heleboel andere dingen met deze vlecht, je kan bijvoorbeeld verder vlechten in een normale vlecht of je losse haar in een knot doen. Je kan doen wat je zelf maar wilt!

Hebben jullie nog leuke haar ideeën, laat ze dan in de comments achter!

3 gedachtes over “‘Summer Feeling’ | Hair

Geef een reactie

