Winactie: WK nagellak | Winactie [gesloten]

Vorige week plaatste ik al een kort artikeltje over deze nagellakjes waarvan je er een gratis kreeg bij Etos bij een Nivea product en vandaag mag ik ook een zo’n setje nagellakjes aan een van jullie weggeven!

Wat moet je hiervoor doen?

Plaats hieronder in de comments een reactie met daarin je naam en een geldig email adres. Je email adres hoef je natuurlijk niet in de reactie zelf te zetten maar die kan je invullen in het balkje boven het vakje met het reactie vak.

Als ik een aantal reacties heb zal ik alle namen opschrijven en er willekeurig eentje uit pakken. Als je hebt gewonnen zal ik je een mail sturen!

Plaats hieronder dus een reactie en misschien heb jij bij de volgende wedstrijd dan wel wk nagels in stijl!

11 gedachtes over “Winactie: WK nagellak | Winactie [gesloten]

  1. Hee Jasmijn!
    Superleuk dat je dit mag doen!
    Heb jij het ook zo druk met school? Ik zit net als jij in 5V en heb het mega.druk….
    Doeii!
    P.S. ik vind je blog leuk

    • Ja ik heb het ook heel erg druk, ik heb nu se-week dus ik moet ook erg veel leren. Gelukkig heb ik na deze week alleen nog maar profielwerkstuk week en daarna is het alweer zomervakantie!

  2. Ik weet niet of de actie al voorbij is, maar ik wil graag meedoen! :) Heb net je site ontdekt, en vind t echt super leuk! X

Geef een reactie

