Pinsperation #2 Zomer| Lifestyle

Afgelopen winter heb ik al eens een keer eerder een artikel online gezet met daarin wat plaatjes die ik van een van mijn pinterest borden had. Pinterest is namelijk een site waarop je zelf verschillende borden kan maken en daarop plaatjes kan ‘pinnen’. Ik vind Pinterest zelf erg leuk en daarom vandaag weer een pinterest inspiratie post, of zoals de naam van het artikel al zegt: pinsperation!

En omdat ik steeds een thema kies, is dat vandaag: zomer! De zomer is nu officieel begonnen dus leek het mij wel leuk om wat plaatjes van mijn ‘Sommer’ (zomer in het Noors) bord hier te plaatsen.

Als eerste een collage met veel roze en bloemen. Dit soort plaatjes vind ik altijd zó mooi! Hierbij stel ik me een soort tuinfeest voor aan het einde van een zomerdag. Je zou deze plaatjes eigenlijk ook voor een bruiloft collage kunnen gebruiken, haha!

Dan het blauwe thema. Natuurlijk staat het strand ook voor de zomer en in deze collage heb ik dan ook vooral wat strand- en zwembad achtige plaatjes bij elkaar gezocht. Ik vind dit soort licht blauwe kleurtjes ook altijd erg mooi.

En dan als laatste een collage die mij een beetje aan een vakantie in een ander land doet denken. En die watermeloen drankjes op de onderste rijd vind ik er zo lekker uit zien! Ik denk dat ik binnenkort eens zelf ga proberen zo iets te maken als mijn se-week voorbij is. Ik vind het er echt heel leuk uitzien!

Voor meer van dit soort plaatjes en andere dingen kun je me volgen op pinterest klik hier!

Een gedachte over “Pinsperation #2 Zomer| Lifestyle

Geef een reactie

