Classic fishtail up-do | Hair

Vandaag heb ik een soort sneak-peek artikel voor jullie. In dit artikel laat ik jullie foto’s zien van een haarstijl die ik pas heb gemaakt. Hier komt binnenkort waarschijnlijk een filmpje over online, dus ik dacht laat ik alvast de foto’s online plaatsen. Klik snel verder voor de foto’s.

En dit is dan wat ik heb uitgeprobeerd. Het is geen echte knot maar een soort van een up-do. Ik heb als eerste twee vissengraatvlechten langs mijn hoofd vastgespeld en hierna heb ik al het losse haar wat ik nog had vastgespeld in een soort rolletjes.

Ik vind dit best een leuke haarstijl! Het lijkt een beetje op iets wat ik een tijdje terug op mijn verjaardag ook heb gemaakt. Mocht je benieuwd zijn naar een tutorial hou mijn site dan in de gaten want binnenkort plaats ik een filmpje online!

Geef een reactie

