Terug van weg geweest | Lifestyle

Ik wist eerst eigenlijk niet zo goed hoe ik deze post moest noemen, want het is eigenlijk niet veel meer dan een korte update. Ik heb namelijk alweer een maand niks online gepost maar vanaf nu ga ik wel weer artikelen online zetten. Net als de rest van Nederland heb ik nu ook vakantie en heb ik gelukkig weer wat meer vrije tijd, wel moet ik best veel werken maar dan heb ik in ieder geval geen huiswerk als ik thuis kom! De laatste weken van school waren namelijk erg druk en daardoor ben ik ook echt niet aan bloggen toegekomen, hierna ging ik eigenlijk al vrij snel op vakantie en ik had geen tijd meer om nog artikelen vooruit te schrijven ondanks dat ik al wel foto’s had gemaakt. Ik ben trouwens wel over naar vwo 6 en daar ben ik erg blij mee, dus nu alleen nog het laatste jaar met examens door zien te komen en hopelijk kan ik dan volgend jaar rond deze tijd zeggen dat ik geslaagd ben! Maar goed, ik ben weer terug van twee weken Turkije en de komende drie weken heb ik nog vakantie dus ik ga proberen weer regelmatig artikelen online te plaatsen en ik wil ook graag weer een nieuwe header (het plaatje bovenaan mijn site) maken. Ik heb in ieder geval genoeg te doen wat betreft mijn blog, en ik heb zin om weer leuke dingen online te zetten. Dit was dan even de korte update, binnenkort zie je weer nieuwe artikelen verschijnen op mijn blog!

Geef een reactie

