Back to school spullen | Lifestyle

Nieuwe schoolspullen kopen, ik vind het ieder jaar weer leuk. Zodra het zomervakantie is heb ik eigenlijk gelijk alweer zin om nieuwe schoolspullen te kopen. Ik vind het gewoon zo leuk om weer alle nieuwe agenda’s en schriften te zien. Ook dit jaar had ik natuurlijk weer schoolspullen nodig en vandaag zal ik aan jullie laten zien wat ik allemaal heb gekocht.

Bijna al mijn spullen komen van de Hema, ik vond dat ze dit jaar echt heel erg veel leuke dingen hadden en ook vrij goedkoop. Als eerste mijn agenda. Een agenda vind ik altijd het leukst om te kopen. Dit jaar besloot ik voor een Hema agenda te gaan. Vorig jaar had ik de Pip agenda, maar die vond ik dit jaar wat minder leuk. De agenda’s van Hema vond ik overigens wel heel leuk, en ze hadden ook lekker veel verschillende met veel bloemen patroontjes! Ik kocht ook nog wat leuke pennen erbij, met natuurlijk een bloemenprintje. Ik kan niet wachten om alvast wat dingen in mijn agenda te schrijven, maar daar wacht ik nog even mee tot het schooljaar echt begint.

Een ander belangrijk onderdeel, is natuurlijk het kaftpapier. Dit jaar heb ik drie rollen gekocht in een effen kleur. Een roze, mint en koraal. De kleurtjes vind ik ook erg vrolijk bij elkaar staan. Ik heb ook nog een rol kaftpapier van Pip gekocht, maar die heb ik niet op de foto’s staan.
Ook kocht ik nog etiketten om mijn naam op te schrijven. Heel handig want dit jaar hadden ze ook etiketten die waren opgerold, zo heb je geen last van allemaal losse vellen. En ook kon ik het niet laten om nog wat sticky notes te kopen.

Nog een velletje etiketten en daar naast iets heel erg handigs! Mijn zusje zag dit velletje liggen en ik heb ze gelijk genomen, dit zijn namelijk pasjes houders voor in je agenda. Ik vind dit echt zo handig, want normaal maak ik altijd zelf van papier een schuifvakje om mijn schoolpasje en eventueel een ID of pinpas in te doen. Maar nu verkopen ze dit dus bij de Hema, echt heel erg handig! Ik plak ze in mijn agenda.

En dan nog wat potloden, weer met bloemetjes en washi tape. Ik vind de tape rolletjes van Hema altijd zo leuk, ik gebruik ze om mijn schriften en kaften er leuker uit te laten zien. En dit jaar hadden ze weer leuke nieuwe rolletjes.

En als laatste dan nog schriften. Ik koop altijd wat grote collegeblokken om samenvattingen in te schrijven voor sommige vakken. Ook koop ik altijd kleinere schriften omdat ik die fijn vind om voor vakken te gebruiken waarbij ik veel moet schrijven.

Zoals je ziet heb ik dus bijna alles bij de Hema gekocht van mijn schoolspullen. Er zijn wel wat spulletjes die ik niet in dit artikel heb genoemd zoals simpele wiskunde schriften en pennen van de Action. Bij de Action koop ik ook vaak schriften en dat soort dingen omdat het bij de Action echt spot goedkoop is.

Dit zijn in ieder geval mijn spullen voor het aankomende schooljaar, qua spullen ben ik er dus helemaal klaar voor. Hopelijk uiteindelijk voor mijn eindexamens ook!

 

Een gedachte over “Back to school spullen | Lifestyle

Geef een reactie

