Waterval knot | Hair

Afgelopen weekend besloot ik om weer eens iets nieuws uit te proberen. Van deze knot met vlechten zag ik op Pinterest een plaatje en ik vond het zo leuk dat ik het zelf ook heb nagemaakt. Ik weet niet precies hoe ik deze knot moet noemen, maar omdat er een watervalvlecht in verwerkt zit, leek de watervalknot me wel een goede naam. Klik verder voor meer foto’s!

Van boven begint de vlecht met een ingevlochten watervalvlecht aan beide kanten. Met de losse plukjes van de watervalvlecht heb ik vervolgens aan de zijkant van mijn hoofd twee andere vlechten gemaakt. Iedere keer pakte ik bij het invlechten een van de plukjes van de watervalvlecht erbij. Hierdoor krijg je de vlechten hierboven. Vervolgens heb ik alles in een staart gedaan en de rest van mijn haar in een knot gedraaid.

Ik vind het er zelf leuk uit zien en ik denk ook dat ik dit vaker ga doen. Ik hou van vlechten en ook een knot vind ik altijd er fijn zitten omdat er dan geen haar los hangt in mijn gezicht of op mijn rug. Ik maak hier binnenkort nog een filmpje van, dus als je stap voor stap wilt weten hoe je dit moet doen moet je mijn site of youtube kanaal in de gaten houden!

3 gedachtes over “Waterval knot | Hair

Geef een reactie

