Boeken kaften Washi tape | DIY

Ik hoor altijd van iedereen dat ze het niet leuk vinden om boeken te kaften, maar ik vind het eigenlijk nooit zo erg om te doen. Het is net alsof je heel veel cadeautjes in moet pakken. En ik vind het altijd leuk om de kaften van mijn boeken dan ook nog wat op te vrolijken door bijvoorbeeld washi tape! Vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik mijn boeken heb gekaft.


Ik vind mintkleurig kaftpapier zo leuk! Jammer genoeg verkochten ze bij de Hema deze kleur niet los maar in een setje van drie met nog twee andere kleuren. Ik vond het mintkleurige papier leuk staan bij mijn Pip studio kaftpapier.
Ik heb eigenlijk op bijna al mijn boeken Washi tape gebruikt. Wat wel een beetje jammer is, is dat ik zoveel boeken heb dit jaar dat ik te weinig kaftpapier heb, ondanks dat ik vier rollen had gekocht. Binnenkort moet ik dus nog even snel een rol kopen.




Omdat ik zo veel boeken heb dit jaar, heb ik niet alle boeken versierd met washi tape. Van sommige boeken weet ik geen eens of ik ze wel veel ga gebruiken dit jaar dus dan vind ik het zonde om mijn washi tape te gebruiken. Wel vind ik het altijd super leuk staan en er zijn bij bijvoorbeeld de Hema zoveel leuke printjes en rolletjes.
Ik ben in ieder geval een fan van washi tape!

3 gedachtes over “Boeken kaften Washi tape | DIY

  1. Haha ik ben ook een ontzettende fan van washitape. (eigenlijk gewoon van de hele hema… :$)
    Heb inderdaad ook mijn boeken helemaal volzitten en kom door jouw foto’s weer op leuke ideeën.
    Jammer dat dit artikel voor mij een (beetje) laat komt want ik moet nog maar 2 boeken kaften.

Geef een reactie

